fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופגי מעביר את הבידוד: "אני צבעתי את הבית, פאני ניקתה"

המעסה יקיר סבח מספר איך זה להיות בבידוד. "לפחות דבר אחד טוב יצא מהקורונה" * ולא שוכח מי סלל לו את הדרך בתחילת הקריירה: "ההורים שלי האמינו בי, רצו שיהיה לי מקצוע לחיים"
עבודת צוות. סופגי ופאני (צילום עצמי)
עבודת צוות. סופגי ופאני (צילום עצמי)

"לפחות יצא דבר אחד מהבידוד בגלל הקורונה, אני ואשתי עשינו את כל ההכנות לפסח. מה יש לעשות חוץ מזה? אני צבעתי את הבית בכיף ובאהבה, פאני ניקתה ביסודיות", מסביר המעסה של הפועל חדרה מליגת העל, יקיר (סופגי) סבח, "העבודות בבית עזרו לנו להעביר את הסגר בשלום".

סבח, בן 30, נשוי כבר 7 שנים לפאני מיקנעם, שמלווה אותו למשחקי הקבוצות בהן הוא עובד, מקווה מאוד שיימצא פתרון מהיר למגפת הקורונה "אחרת אנשים יתחילו להשתגע. אני הייתי רגיל לעבוד בכדורגל, להיות עסוק מסביב לשעון, פתאום אתה תקוע בבית, זו בעיה שלמה", הוא מסביר.

סבח החל לעבוד כמעסה כבר בגיל 15 בהפועל בית שאן, העיר בה התגורר. הוא למד במכללת 'משה מורנו' והפך מאוד הפך למעסה מבוקש. אין קבוצה בעמק שהוא לא עבד בה: הפועל אסי גלבוע, הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה, הפועל מגדל העמק ועוד. בשנים האחרונות עשה שדרוג משמעותי בקריירה שלו כשעבר לעבוד בליגת העל ועבד בהפועל עכו, הפועל חיפה ובשנתיים האחרונות בהפועל חדרה.

השיא שלו בכדורגל היה זכייה בגביע המדינה עם הפועל חיפה. "זו הרגשה נפלאה שהמערכת בה אתה עובד זוכה בתואר כל כך חשוב. אני מרגיש שיש לי חלק בזכייה בגביע, למרות שאני לא שחקן ולא כבשתי שערים", הוא גאה.

סופגי מחזיק בתואר נוסף: "בתחילת הדרך, בהיותי סטאזר במכללה למעסים, עשיתי סטאז בבית"ר ירושלים בעונה בה זכתה בגביע המדינה. הייתי אתם עונה שלמה כמתמחה, זו הייתה עונה אותה לא אשכח לעולם, הייתי חלק מהקבוצה, אימונים, משחקים, הכל".

יקיר סבח וגביע המדינה צילום עצמי
יקיר סבח וגביע המדינה צילום עצמי

ותודה להורי

סופגי לא שוכח להודות למי שסלל לו את הדרך. "הורים שלי שולה ופנחס דחפו אותי ללמוד ואפילו מימנו את הלימודים, רצו שיהיה לי מקצוע לחיים ואני לא שוכח את זה ומודה להם מקרב לב", הוא אומר.

יקיר סבח מסיים את השיחה בתקווה: "מתפלל שימצאו חיסון לקורונה, שיעצרו את המגפה הנוראה הזו, שפוגעת בכל העולם, מאחל החלמה מהירה לכל החולים ובעזרת השם שיהיה חג שמח לכל עם ישראל"

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות