fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סומך על החברים שלי לקבוצה"

הברזילאי פדרו פטראצי ייעדר מחר ממשחק גביע המדינה נגד מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

"חבל שאני מפספס כזה משחק, אבל אני סומך על החברים שלי לקבוצה שיעשו את העבודה גם בלעדי, שינצחו ונעלה שלב בגביע", אומר הזר הברזילאי,של הפועל נוף הגליל, פדרו פטראצי, רגע לפני המשחק נגד מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה, במסגרת גביע המדינה. פטראצי ייעדר בגלל 5 כרטיסים צהובים ובנוף הגליל מרוצים: "יש לנו ביום שישי משחק קשה בראשון לציון, הליגה יותר חשובה מהגביע".
רק לפני מספר שבועות נפגשו שתי הקבוצות בעילוט במסגרת הליגה והמשחק הסתיים בתיקו 1-1. מחר (שלישי, שעה 19:00) ייפגשו שתי הקבוצות פעם נוספת והפעם כאמור, במסגרת גביע המדינה.
הבלם ליעד אלמליח והקשר רועי שוקרני סוחבים פציעות קלות ובנוף הגליל מתלבטים האם לאפשר להם  לנוח לקראת המשחק החשוב ביום שישי נגד הפועל ראשון לציון בחוץ. "יש לנו סגל קצר אבל איכותי, שייתן לנו מענה לכל שחקן שייעדר", מבהיר המאמן איתי מרדכי. מי שייעדרו מהסגל הם הפצועים גיא דיין, בארי אבו בקר ותומר סויסה, שאמנם חזר להתאמן אך עדיין לא כשיר לשחק.
מי שצפוי לקבל דקות משחק הוא הארון שפסו הצעיר (21), בוגר מחלקת הנוער של המועדון שמתאמן בבוגרים מתחילת העונה אבל לא קיבל יותר מדי צ'אנסים להוכיח את יכולתו. הוא שיחק העונה 19 דקות מול הפועל עכו במסגרת גביע הטוטו, 24 דקות נגד בית"ר כפר סבא במסגרת גביע המדינה ובמחשק הליגה נגד כפר קאסם נכנס כמחליף בדקה ה- 90.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות