fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סהר בן מנשה: "שחקני בית עזבו בגלל שלא קיבלו דקות משחק"

המגן השמאלי של הפועל עפולה החלים מפצועה וחוזר למגרשים לאחר שנה בלי כדורגל. בהפועל עפולה, קבוצת האם שלו, לא בנו עליו אז הוא עבר למגדל העמק
סער בן מנשה (צילום הפועל עפולה)
סהר בן מנשה (צילום הפועל עפולה)

יש הסבורים כי מצבה העגום של הפועל עפולה נובע מהיעדר שחקני בית, שהקהל יזדהה אתם. רק בשבוע שעבר שוחרר אלמוג שנקור, לפני כחודשיים שוחרר שנהר מורד שעבר למגדל העמק, בשבוע שעבר שוחרר אלמוג שנקור והיום אפיק כהן והמגן סהר בן מנשה, שחתם בהפועל מגדל העמק מליגה א'. לפני שעה קלה הוא סיים את אימון הבכורה במגדל העמק, "קיבלו אותי יפה, אניח מכיר את כולם ונרגש לשוב לשחק".

עבור בן מנשה, שבעוד חודשיים יהיה בן 26, זו עונה קריטית להמשך הקריירה שלו. הוא חוזר למגרשים לאחר שנה בלי כדורגל, בעקבות פציעה קשה (קרע ברצועות), במשחק סיום הליגה הסדירה בעונה שעברה נגד הפועל עכו. "ראיתי שבקבוצת תחתית שנלחמת על חייה בליגה אין סיכוי שאקבל דקות משחק", הוא אומר, "יש להם מגן בעמדה שלי (אופק נדיר) וכדי לחזור לעצמי הבנתי שאני חייב לשחק, גם אם זה בליגה א'. יכולתי להישאר, אבל אז הייתי לוקח סיכון גדול לגבי הקריירה שלי".

-המון שחקני בית עזבו. למה?

"אולי בגלל שלא קיבלו דקות משחק, שחקן כדורגל רוצה לשחק, לא מתאים לאף אחד לשבת על הספסל".

-שואף לחזור בעתיד להפועל עפולה?

"כן בטח, זה הבית שלי. יצאתי להשאלה כדי לקבל דקות משחק ולחזור חזק יותר".

הבין שלא יקבל דקות. בן מנשה (צילום חגאג רחאל)
הבין שלא יקבל דקות. בן מנשה (צילום חגאג רחאל)

-המצב שלהם בטבלה קשה

"המצב לא נראה טוב, אבל זה ליגה משוגעת. כמה ניצחונות רצופים והם יכולים לצאת מזה ויש עוד מספיק נקודות בקופה. אני אופטימי ומאמין שינצלו מירידה. צריך לשמור על אופטימיות. זה לא שהקבוצה כל כך גרוע. הם משחקים טוב, מביעים למצבים, אבל מתקשים לכבוש".

-מה הלאה?

קודם כל הכי חשוב שאהיה בריא. מאחל להפועל עפולה שתישאר בליגה, אבל מהיום כל כולי בהפועל מגדל העמק ורוצה בהצלחתה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות