fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפסו חשודים בחטיפת תיק של קשישה בזכות מצלמות האבטחה

נוף הגליל רושתה במהלך השנה האחרונה בלמעלה מ- 100 מצלמות אבטחה חדישות, שהותקנו במרחב העירוני במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות"
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

מצלמות האבטחה תיעדו את מסלול הבריחה של החשודים והובילו ללכידתם. האירוע התרחש בחודש נובמבר האחרון, בעת שקשישה תושבת נוף הגליל דיווחה למוקד העירוני על שני  צעירים רכובים על אופנוע, שחטפו מידה תיק ובו כסף מזומן ומסמכים.
המוקד העירוני הזעיק את השיטור העירוני שהגיע למקום תוך דקות אחדות, אלא שהחשודים הספיקו להימלט.  משטרת תחנת נוף הגליל, בפיקודו של סנ"צ משה ויצמן, פתחה בחקירה במסגרתה ביקשה מהמוקד העירוני לסרוק את צילומי מצלמות האבטחה ביום האירוע על מנת לאתר את מסלול הבריחה של האופנוע ששימש לביצוע השוד. "המוקדן רמי חסון עבר על כל הצילומים והצליח לאתר את מסלול הבריחה של החשודים על האופנוע. הם תועדו נוסעים מהמרכז המסחרי דדו לכיכר האולימפית בצומת האצטדיון ומשם עלו לצומת חרוד סביון עד  לכיוון פארק הזיתים ודרך החורשה לחניון השוק  העירוני והיציאה מהעיר", סיפר מנהל המוקד העירוני אלכס אשורוב.
יצוין כי נוף הגליל רושתה במהלך השנה האחרונה בלמעלה מ- 100 מצלמות אבטחה חדישות, שהותקנו במרחב העירוני במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות" מטעם הרשות לביטחון לאומי בשיתוף המשטרה והרשות המקומית.
כאות הערכה על שיתוף הפעולה ההדוק עם המוקד העירוני ועיריית נוף הגליל, הוענקו תעודות הערכה מטעם המשטרה למנהל המוקד העירוני אלכס אשורוב ולמוקדן רמי חסון. התעודה הוענקה על ידי מפקד המרחב תנ"צ  שוקי חתואכה ומפקד תחנת משטרת נוף הגליל סנ"צ  משה וויצמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות