fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: שימוע לפני פיטורים לאיש המשק

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אישר את הפרטים ואמר כי "שלומי הוא אדם יקר למערכת, שתרם לה רבות, אבל הכוונה היא להתייעל, לעשות ריארגון במערכת ובמצב כזה יש לפעמים גם צעדים קשים".
בדרך החוצה. אסולין (צילום יצחק סולומון)
בדרך החוצה. אסולין (צילום יצחק סולומון)

איש המשק של הפועל נצרת עילית, שלומי אסולין, זומן לשימוע בשבוע הבא אצל המנכ"ל גיל ברעם.  על הפרק: הפסקת עבודתו בגלל קיצוצים.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אישר את הפרטים ואמר כי "שלומי הוא אדם יקר למערכת, שתרם לה רבות, אבל הכוונה  היא להתייעל, לעשות ריארגון במערכת ובמצב כזה יש לפעמים גם צעדים קשים". כזכור, רק לאחרונה הופסקה עבודתו של המנהל האדמיניסטרטיבי, אלי ארובס, בשל השינויים המנהליים.

בדרך החוצה. אסולין (צילום יצחק סולומון)
בדרך החוצה. אסולין (צילום יצחק סולומון)

מהר מאוד השמועה עשתה לה כנפיים והגיעה גם לשחקני הקבוצה. הבלם הוותיק אלירן חודדה, אמר כי יתנגד למהלך וכי יפעיל את כל כובד משקלו למנוע אותו. "שלומי אסולין הוא נכס למערכת, חלק בלתי נפרד מהפועל נצרת עילית", אמר.

שלומי אסולין אמר בתגובה: "כל החלטה של גיל תתקבל באהבה, הוא יודע עד כמה אני אוהב אותו ואת המועדון, אני אוהב אותו אהבת נפש, הוא איש ענק למועדון, עושה עבודת קודש והמערכת הזו פשוט קטנה עליו. לא אערער על שום החלטה שלו, דבר אחד אני מבטיח, אולי אפשר להוציא את שלומי אסולין מהמועדון, אבל אי אפשר יהיה להוציא את המועדון ממני. בסופו של יום, אני מקווה שיושג המימון להמשך העסקתי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות