fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים את בן תורג'מן, לא בטוח שיוכלו לעמוד בעלויות

תורג'מן התרגל לקבל בליגת העל חוזים סביב 25 אלף שקל בחודש, והפועל נצרת עילית תתקשה להגיע למספרים האלה * "אנחנו לא שם", הם מבהירים
בן תורג'מן
בן תורג'מן בפעולה (צילום: חגאג רחאל)

אחד השמות המוזכרים לחיזוק הפועל נצרת עילית הוא בן תורג'מן, שגדל במועדון והתקדם לליגת העל. העובדה שהוא תושב נצרת עילית במקור ומשפחתו עדיין מתגוררת בעיר מוסיפה לו המון נקודות זכות, במסגרת הרצון לחבר את הקבוצה לקהילה.

בן תורג'מן, מגן שמאלי, בן 30, גדל בנצרת עילית ומשחק ב-7 העונות האחרונות בליגת העל (4.5 בהפועל באר שבע, 1.5 בבני יהודה, חצי עונה בהפועל עכו וחצי עונה בהפועל פתח תקווה). עם הפועל באר שבע זכה באליפויות ובגביע המדינה. לדעת אנשי כדורגל רבים, הוא לא זוכה להערכה המקצועית לה הוא ראוי.

הבעיה היא שתורג'מן התרגל לקבל בליגת העל חוזים סביב 25 אלף שקל בחודש, והפועל נצרת עילית תתקשה מאוד להגיע למספרים האלה. "אנחנו לא שם", מבהירים בנצרת עילית. בסביבתו של תורג'מן אמרו כי הוא לא פוסל שום אפשרות והוא לא שוכח היכן גדל, אבל לפחות בשלב זה הוא מבקש למצות אופציות בליגת העל, לפני שיקבל החלטה לרדת לליגה הלאומית.

יש לציין כי לאחרונה החליף תורג'מן סוכן, עזב את דודו אוואט וחזר לטיפולה של ויקי ואקנין, שהייתה זו שהוציאה אותו בזמנו לליגת העל.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "בן זה ילד שגדל אצלנו, הוא שחקן בית לכל דבר, מאוד היינו רוצים לראות אותו חוזר הביתה, אבל יש דברים שלא תלויים בנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות