fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: מהפיכת האשכולות יוצאת לדרך

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט הציג במועצת העיר את תכניתו לחלוקת המרחב העירוני לתשעה אשכולות. המטרה: לשפר ולייעל את השירות לתושב
שביעות רצון גבוהה. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

במסגרת מדיניות שיפור השירות לתושב, יזם ראש העיר פלוט תכנית לחלוקת העיר לתשעה אשכולות. כל אשכול יהיה מורכב ממספר רחובות ויהווה  כתובת ישירה לתושביו לצורך טיפול מידי בפניות ובנושאים הקשורים לתחזוקה השוטפת של המרחב הציבורי: תברואה, גינון, ניקיון, פינוי גזם וגרוטאות, פיקוח, תאורה, הדברה, פארקים לכלבים, גינות ציבוריות ועוד.

פלוט ביקש מסגנו אלכס גופמן להוביל את יישום התכנית יחד מנהל אגף שפ"ע יניב חרוש. הוא הדגיש כי לא מדובר בתוספת כוח אדם אלא בניצול נכון ויעיל של כוח האדם הקיים באמצעות שינוי אופן עבודת השפ"ע מריכוזי לפרטני "אני רוצה שכל תושב ידע שיש לו כתובת זמינה ולרשותו עומד צוות מקצועי שתפקידו לתחזק את הסביבה שבה הוא גר, לטפל בפניות ולדאוג שכל המתקנים פועלים ללא תקלות", הסביר פלוט.

מבחינת המבנה הארגוני, בכל אשכול יהיה ממונה שתפקידו לתאם ולתכלל את עבודת הצוות התפעולי משימתי בתחומי תברואה, ניקיון, גינון, טכני פיקוח ועוד.

"אני רוצה שהצוות המשימתי יבין שהוא הכוח החשוב בעירייה. הוא העיניים שלה בשטח.  אם יש חלודה בגדר הוא מתקן לפני שזה מחמיר, ענפים שוטים הוא גוזם לפני שהופכים למפגע בטיחותי, בורות בכביש, נורה שרופה בעמוד חשמל  וכל דבר אחר שנוגע בשכונה עליה הם ממונים", הוסיף פלוט.

מהעירייה נמסר כי בשבועות הקרובים תתפרסם מפת האשכולות לידיעת התושבים כולל מספרי טלפונים ניידים של כל הממונים בכל אשכול.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות