fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: חבר המועצה לשעבר הלך לעולמו

צבי ארבל, שעמד בראש סניף הליכוד בשנות ה- 90 והתמודד מול מנחם אריאב על ראשות העיר, הוכרע על ידי מחלה קשה
צבי ארבל (צילום עצמי)
צבי ארבל (צילום עצמי)

חבר מועצת העיר נצרת עילית לשעבר, צבי ארבל, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה בגיל 68. ארבל עמד בראש סניף הליכוד המקומי בשנות ה- 90 ואף התמודד מול מנחם אריאב על ראשות העיר והפסיד. ארבל התגורר בעיר  שנים רבות. כאן גידל וחינך את שלושת ילדיו., אחד מהם, אבי, היה טייס מסוקים בחיל האוויר, חזר בתשובה והיום נחשב לעילוי במגזר הדתי רבני.

צבי ארבל ואחיו הקימו חברת לעבודות קבלניות בשם "האחים ארבל" ובשנות ה-90 זכו לפריחה כלכלית, בעיקר בזכות קרבתו של צבי ארבל לגורמים פוליטיים ברמה הארצית. קרבה זו הביאה לחברה פעילות כלכלית ענפה, אולם הייתה גם אחת הסיבות לפירוד בין האחים, בשל העובדה שצבי בחר לעסוק בפוליטיקה יותר ופחות בעסק המשפחתי. ארבל גם ניסה את כוחו כמועמד הצפוני של הליכוד לכנסת, אולם כשל ולא הצליח להיבחר. למרות כישלונותיו בתחום הפוליטי, השכיל ארבל תמיד לשמור על מערכת יחסים חברית עם כל סובביו ועד יומו האחרון ליוו אותו חבריו והיו שותפים למצבו.

לפני קצת יותר מעשור שנים, עזב לתאילנד, תוך שהוא מציין כי תמיד זה היה חלום שלו ואכן נראה היה כי ארבל מצא את פינת גן העדן הפרטית שלו. הוא יצר קשר עם בחורה מקומית והשניים ניהלו חיי זוגיות לכל דבר ואף הביא אותה מספר פעמים ארצה.

צבי ארבל (צילום עצמי)
צבי ארבל (צילום עצמי)

צבי ארבל היה מעשן כבד במשך שנים והדבר כנראה השפיע עליו. ארבל אובחן כחולה במחלת הסרטן. הוא הגיע ארצה יחד עם בת זוגו ועבר סדרת טיפולים, עד שהמחלה נסוגה. לריפוי שלו עזרה בת זוגו שטיפלה בו בנאמנות ומסירות.

גם כשנאבק במחלה הקשה הגיע לנצרת עילית וניסה לקדם פנטזיה אישית שלו, להקים מעון לילדים במצוקה בו יקבלו את כל הדרוש למחייתם, אלא שהוא התאכזב קשות מכך שבעידן שמעון גפסו לא הייתה אוזן קשבת לרעיון שלו.

אחרי פרק זמן מה התבשר ארבל כי המחלה נסוגה והוא שב לביתו ולעסקיו בתאילנד,  אלא שאחרי זמן מה שב ארצה ובמשך כארבע השנים האחרונות נאבק ארבל במחלת הסרטן מלחמת חורמה, עד שזו הכריעה אותו.

ידידו איש הפרסום ישראל פרץ, אמר כי איבד חבר יקר. "צבי היה בראש ובראשונה אדם שאהב לחיות ואהב את החיים", אמר פרץ, "אדם שלא שכח את חבריו  כשהיה למעלה וגם למטה. היה מקפיד להתקשר ולשמור על קשר. לדבר בגאווה ילדיו והיה חרד לגורלה של מדינת ישראל גם כשחי שנים רבות בקצה השני של העולם. איבדנו חבר יקר, אין לי ספק שזו אבדה גדולה לכולנו וגם לעיר נצרת עילית, עיר שבה גדל ואהב אותה מאוד ועד יומו האחרון החשיב עצמו כבן העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות