fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נצרת עילית זה הבית, אבל מעדיף ליגת העל"

קשר הפועל נצרת עילית, אוהד רבינוביץ, יתייצב לפתיחת האימונים של מ. ס. אשדוד בתקווה לתקוע יתד בסגל
אוהד רבינוביץ מול מרמורק (צילום חגאג רחאל) (1)
אוהד רבינוביץ הערב מול מרמורק (צילום חגאג רחאל) (1)

קשר הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, אוהד רבינוביץ, צפוי לשוב לאימוני מ. ס.  אשדוד מליגת העל, עם פתיחת האימונים בחודש יולי. כזכור, אשדוד רכשה בעונה שעברה את כרטיס השחקן שלו מהפועל נצרת עילית והוא חתם על חוזה לשלוש שנים. העונה הקרוב תהיה השלישית והאחרונה בחוזה בין הצדדים. "באשדוד אמרו לי להגיע לפתיחת האימונים, מקווה מאוד להישאר שם ולקבל דקות משחק משמעותיות", מאשר השחקן.

רבינוביץ, החודש בן 23, כבש העונה 6 שערים בליגה הלאומית, שב מחופשה בארצות הברית עם החברים מקבוצת הנוער בנצרת עילית, דולב אזולאי ודולב בק.

רבינוביץ סבל בחצי השני של העונה מספסול לא ברור ולא מובן שפגע בו והוציא אותו מהמומנטום. בהמשך כשנקרא לדגל כבר לא היה אותו אוהד רבינוביץ של פתיחת העונה, אבל זה לא הפריע לו לכבוש את שיער הניצחון במשחק האחרון נגד בית'"ר תל אביב/ רמלה, שכמעט העלה את הקבוצה לליגת העל.

בעונת 2017/18, עונת הבכורה שלו באשדוד, שותף רק בשני משחקים,  שעד שבחלון העברות בינואר החליט לעזוב והושאל להפועל עכו, שיחקה אז בליגת העל, ירד אתה לליגה הלאומית ואף כבש שער בליגת העל, במשחק נעילת העונה נגד בני סכנין.

על פי הסכם המכירה בין נצרת עילית לאשדוד, במידה ורבינוביץ לא יתאקלם באשדוד ולא ימצא קבוצה אחרת בליגת העל, יהיה מחויב לחזור להפועל נצרת עילית. "נצרת עילית תמיד אופציה מצוינת עבורי, זה הבית שלי, אבל העדיפות הראשונה שלי היא ליגת העל", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות