fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: הפקח עמית פסחוב נבחר למצטיין השיטור העירוני

מפקד השיטור העירוני, המפקח קובי הרוש, העניק לו את התעודה יחד עם ראש העיר פלוט ומפקד התחנה משה ויצמן. "במהלך פעילותך גילית מקצועיות רבה, משמעת עצמית והפגנת ביצועים שסייעו ליחידה לעמוד ביעדיה", הסביר המפקח הרוש
מפקד התחנה וראש העיר רונן פלוט מעניקים לפסחוב (צילום עצמי)
מפקד התחנה וראש העיר רונן פלוט מעניקים לפסחוב (צילום עצמי)

תחנת משטרת נצרת עילית העניקה השבוע תעודת הצטיינות לפקח מסייע בשיטור העירוני, עמית פסחוב. "אנו מתייחסים לפקחים כמו אל שוטרים לכל דבר",  אמר בטקס מפקד  תחנת המשטרה, סנ"צ משה ויצמן  במעמד ראש העיר רונן פלוט.

מפקד התחנה וראש העיר מעניקים לפסחוב (צילום עצמי)
מפקד התחנה וראש העיר מעניקים לפסחוב (צילום עצמי)

תעודת ההצטיינות לפסחוב, הוענקה בטקס חגיגי, שאורגן על ידי תחנת המשטרה במסגרת מפגש לסיכום הפעילות בשנת  2018. לראשונה הוענקה תעודת הצטיינות לפקח מסייע שנמנה על צוות פקחי העירייה בשיטור.  עמית פסחוב, 25, תושב נצרת עילית ששימש בעברו הצבאי לוחם במג"ב נבחר למצטיין.

מפקד השיטור העירוני, המפקח קובי הרוש, העניק לו את התעודה יחד עם ראש העיר פלוט ומפקד התחנה משה ויצמן. "במהלך פעילותך גילית מקצועיות רבה, משמעת עצמית והפגנת ביצועים שסייעו ליחידה לעמוד ביעדיה", הסביר המפקח הרוש ובדבריו ציין את פעילותם המסורה של כל הפקחים והשוטרים ביחידה.

מפקד התחנה סנ"צ משה ויצמן ציין את שיתוף הפעולה הפורה עם  הרשות המקומית בכל הקשור להגברת הביטחון האישי של התושבים בדגש על אכיפת עבירות איכות חיים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות