fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסו לשדוד באכזריות קשיש, ערנות השוטרים מנעה אסון

הפרקליטות הגישה כנגד אחד השודדים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת.
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

לפני כחודש התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל  מקשיש שבה הוא הודיע לשוטרים כי לפני זמן קצר החשמל בביתו בעיר נוף הגליל נותק והוא מתכוון לצאת מביתו לבדוק מה פשר התקלה. השוטר,  ביקש מהקשיש להישאר בביתו ומסר לו שישלחו ניידת.

ניידת ובה צמד שוטרים יצא מיד  לביתו של הקשיש וכאשר הגיעו למקום הרימו את מפסק החשמל. או אז שמעו השוטרים יללות של סבל מתוך הדירה אך משניסו לפתוח את הדלת גילו שהיא נעולה מבפנים. אחד השוטרים פנה לחלון הדירה בעוד האחר נשאר לשמור על דלת הדירה כאשר לפתע הדלת נפתחה ושני השודדים יוצאו מהדירה. השוטר שהפתיע את השודדים, הצליח ללכוד אחד מהם בעוד השני הצליח לברוח ומבוצעות פעולות חקירה לאיתורו.  השוטרים נכנסו לדירה ולעיניהם נגלה מחזה מזעזע בו הם ראו את הקשיש כבול בידיו וברגליו מכנסיו מופשלים מטה ופיו חסום בפיסת בד. הם שחררו את הקשיש ודאגו לו לקבלת טיפול רפואי.

מהחקירה עלה כי שני השודדים הגיעו לביתו של הקשיש כשהם מצוידים במסכות, חבל ואזיקונים, ניתקו את מפסק החשמל בדירה וכאשר הקשיש יצא לבדוק מה קורה, התנפלו עליו השניים, תקפו אותו והכניסו אותו לתוך הדירה, הפילו אותו ארצה, הכו אותו ובהמשך קשרו את רגליו בחבל, את ידיו אזקו באזיקונים דחפו פיסת בד לפיו והפשילו את מכנסיו וכתוצאה ממעשיהם, הקשיש שהינו ערירי, נזקק לטיפול רפואי ונגרם לו שבר באף וחבלות בפניו.

פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגד אחד השודדים כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות