fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: קרב תחתית חשוב להפועל נוף הגליל

חניכיו של המאמן סמי מיכאלוב יוצאים בשבת למשחק חוץ נגד מכבי נתניה, לאחר פגרה בת שבועיים
המאמן סמי מיכאלוב (צילום חגאג רחאל)
המאמן סמי מיכאלוב (צילום חגאג רחאל)

לאחר פגרה בת שבועיים חוזרת קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל למעגל משחקי ליגת העל לנוער ובשבת תצא לקרב תחתית חשוב נגד מכבי נתניה. בחלוף 5 מחזורי ליגה מדורגת נוף הגליל במקום ה- 14 מעל לקו האדום עם 3 נקודות בעוד שמכבי נתניה מדורגת מקום אחד מתחת, במקום ה- 15 ומתחת לקו האדום עם 2 נקודות בלבד.

ללא ספק זו אינה מכבי נתניה של השנים האחרונות, קבוצה בעלת מסורת שרבים מילדי העמק מצאו אצלה בית חם. הקבוצה המקומית, שהתמודדה עם עזיבתו של המאמן בני לם, עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה, בעוד שנוף הגליל, בהדרכת סמי מיכאלוב, זכתה בניצחון בכורה בליגת העל במחזור האחרון במשחק חוץ ברעננה.

המאמן סמי מיכאלוב מוכן ומזומן למשחק ואומר:  "אנחנו מוכנים לאתגר הבא שהוא מכבי נתניה, עבדנו בפגרה קשה והתכוננו למשחק. עבורנו זה עוד משחק בדרך להתקדמות והמטרה היא להוציא מהשחקנים את הפוטנציאל הטמון בהם, אנחנו מרגישים מצוין, מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במגרש וננצח את המשחק כי כל משחק הוא חשוב. אנחנו רוצים בכל משחק לנצח, עשינו הכנה מנטלית, נבוא להילחם על ה- 3 נקודות. נבוא לנתניה ונוכיח שאנחנו קבוצה ראויה לליגת העל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות