fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משנים את הנוף

ויקטוריה ודוד טנצר – אקסלרוד הגיעו לנוף הגליל מטבריה * ויקטוריה נתקלה באקראי בראש העיר, שנתן לה כרטיס ביקור למקרה ותזדקק למשהו * קליטה נעימה
קבלת פנים. פלוט עם שני שליש מהמשפחה (צילום ישראל פרץ)
קבלת פנים. פלוט עם שני שליש מהמשפחה (צילום ישראל פרץ)

ויקטוריה ודוד טנצר – אקסלרוד ויתרו על נוף הכנרת שהשקיף מביתם שבטבריה לטובת נוף הגליל. בני הזוג, יחד עם ילדיהם הקטנים הגיעו לאחרונה לעיריית נוף הגליל על מנת לבצע את הליך הרישום לגן הילדים לקראת שנת הלימודים, שנפתחה בינתיים.

ראש העיר רונן פלוט נכח במקרה אותה שעה בקומת אגף החינוך. "מי אתם?" שאל את ויקטוריה וכשהשיבה כי היא ובני משפחתה הם תושבים חדשים בנוף הגליל נענתה בחיוך רחב וברכת ברוכים הבאים. "לא ידעתי שהאיש שדיבר אלי הוא ראש העיר, שאלתי אותו כל מיני שאלות על העיר והוא ענה לי באדיבות. רק בסוף השיחה אמר לי שקוראים לו רונן פלוט ונתן לי את כרטיס הביקור שלו במקרה ונצטרך משהו בתהליך ההתאקלמות".

ויקטוריה מספרת שהתהליך צפוי להיות קל יחסית, הואיל ובעלה דוד הוא במקור תושב נוף הגליל. "עזבנו את העיר לטובת טבריה כי אני במקור טבריינית. בעלי לא ממש התאקלם בטבריה וגם הנוף של הכנרת לא הצליח לשכנע אותו. לכן החלטנו לשנות את הנוף ולחזור הביתה לנוף הגליל, אנחנו מאוד מתרגשים לקראת המעבר ובמיוחד מהרישום של הילד הקטן שלנו אדם בן ה- 4.5 לגן חובה", סיפרה.

מהעירייה נמסר כי בשבועות הקרובים של חודש אוגוסט צפויים להגיע לעיר משפחות צעירות רבות, הן מקרב תושבים חוזרים והן מקבוצת תושבים חדשים שמשתייכים לגרעין הדתי לאומי ובקהילת חב"ד.

גם בקרב העולים החדשים ישנה תכונה בעיצומו של הקיץ ובשבועות הקרובים ייקלטו 10 משפחות צעירות, שהגיעו לארץ בגל האחרון מאוקראינה. "נוף הגליל נמצאת בתנופת פיתוח שלא הייתה כמוה מאז הקמתה", אמר ראש העיר רונן פלוט וציין כי הוא צופה התגברות של תנועת החוזרים לעיר והמגיעים אליה עם פתיחתם של הפרויקטים הגדולים ומיתוג העיר בשמה החדש- נוף הגליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות