fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקונסרבטוריון העירוני הנעים את זמנם של קשישי בית האבות

הקונסרבטוריון העירוני בבית האבות 'נוף העמק' בנוף הגליל , המנהל יורי  גייפמן, התייצב במס' בתי אבות בעיר, עם שני נגנים שלו והם ניגנו למען הקשישים הנרגשים.
הקונסרבטוריון העירוני | מנעימים את זמנם (צילום עצמי)
מנעימים את זמנם (צילום עצמי)

מנהל הקונסרבטוריון העירוני בנוף הגליל, יורי  גייפמן, התייצב הבוקר בשערי בית האבות 'נוף העמק' בעיר נוף הגליל ומאוחר יותר בהוסטל 'בית זאבי', עם שני נגנים שלו והם ניגנו למען הקשישים הנרגשים.

בעמותה למען הקשיש, בניהולה של טלי שטרית, המנהלת את שני המקומות, דאגו שהקשישים יצאו החוצה ויתענגו על הצלילים, כמובן תוך שמירה על נהלי משרד הבריאות.

גם חברת מועצת העיר, עירית שחר, המשמשת כיושבת ראש דירקטוריון המרכזים הקהילתיים, הגיעה ולא הסתירה את התרגשותה.  "ראש העיר ביקש שהתזמורת שלנו תנגן לקשישים", היא אומרת.

"בימים קשים אלה לכל הקשישים במדינה ועל רקע המצב בבתי האבות בארץ, אני רוצה להצדיע ליורי ולנגנים על המחווה שלהם", הוסיפה עירית שחר.

0 נדבקים (טפו טפו)

הקשישים נהנים מההופעה המאולתרת (צילום עצמי)
הקשישים נהנים מההופעה המאולתרת (צילום עצמי)

בשעה ששליש מנפטרי הקורונה בארץ הם דיירים בבתי אבות שונים, בנוף הגליל, בפיקוח משרד הבריאות, המצב מצוין: 0 הידבקויות, 0 חולים.

"אצלנו המצב מצוין טפו טפו", אומרת מנכ"לית העמותה למען הקשיש טלי שטרית, "נערכו אצלנו בדיקות מדגמיות, כולן יצאו שליליות".

-טלי, איך את מסבירה את זה?

"הקפדה עירונית על הנהלים, מקצועיות שלנו וגם קצת מזל, כי תכלס כל עובד שמגיע מבחוץ יכול להכניס פנימה חיידקים, זה לא קרה עד כה לשמחתי, מקווה שגם לא יקרה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות