fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת תכנית "נצרת עילית במרכז" התכנסה לישיבת פתיחה חגיגית

קרן רש"י נענתה לבקשתו של ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, ותשקיע מיליוני שקלים ביישום התכנית לטובת חיזוק תשתיות חברתיות והרחבת ההזדמנויות הניתנות לתושבי העיר
רונן פלוט נואם בכנס (צילום עצמי)
רונן פלוט נואם בכנס (צילום עצמי)

מנהלת תכנית 'נצרת עילית במרכז' התכנסה ביום רביעי שעבר לישיבה חגיגית ראשונה  בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, מנכלי"ת העירייה חוה בכר, ראש מנהל חינוך וקהילה אורנה פישר,מנהל התכנית  הארצית מטעם קרן רש"י ארז ראוימי , מנהלת התכנית בנצרת עילית רינת בטיטו, חברי מועצה,  אנשי חינוך,  פעילי ציבור ותושבים רבים. "לא במקרה אנו מקיימים את הישיבה הראשונה של המנהלת בבית קק"ל למצוינות" אמר ראש העיר פלוט בדברי הפתיחה " החיבור של קרן רש"י שנכנסת לעיר בכל הכוח  עם הפעילות המדהימה של בית קק"ל למצוינות מביא בשורה של ממש לתושבי העיר, לצעירים ולמבוגרים כאחד".

רונן פלוט נואם בכנס (צילום עצמי)
רונן פלוט נואם בכנס (צילום עצמי)

ראש העיר פלוט הודה לקרן רש"י על שנענתה לבקשתו וצירפה את נצרת עילית לקומץ הערים בהן פועלת התכנית היוקרתית בהשקעה של מיליוני שקלים. "אני שמח שהבקשה שלי נפלה על אוזניים כרויות, התכנית הזאת מתאימה לנצרת עילית כמו כפפה ליד"

מנהלת התכנית, רינת בטיטו תושבת נצרת עילית מסבירה: "נצרת עילית במרכז" מושתתת על תפיסה יישובית ששמה את תושבי נצרת עילית במרכז ומלווה את הילד מלידה לתעסוקה. במסגרת המהלך הוקמה מִנהלת יישובית בהשתתפות תושבים, נציגי רשות, ממשלה, פילנתרופיה ונציגי חברה אזרחית. חברי המנהלת יהיו שותפים לגיבוש הצרכים של העיר על בסיס נתונים ושיתוף הציבור וכן להחלטה על  נקודות ההשקעה החשובות ביותר ב נצרת עילית אותן  יש  לחזק ולפתח כדי ליצור לכל ילד וילדה את ההזדמנות לממש את עצמו".

כאמור קרן רש"י ושותפיה ישקיעו מיליוני שקלים בנצרת עילית. הכסף יושקע בעיקר לטובת חיזוק התשתיות החברתיות והרחבת ההזדמנויות הניתנות לתושבי העיר, הן בתחום הפיזי והן בתחום החברתי קהילתי. בטיטו:  "יוזמת "נצרת עילית במרכז", שפותחה על-ידי קרן רש"י, נועדה לסייע בקידום מוביליות חברתית ולהרחיב את ההזדמנויות הניתנות לתושבי הפריפריה בישראל. יוזמה זו הינה חלק ממהלך רחב יותר של קרן רש"י ושותפיה בשש רשויות נוספות ברחבי הארץ. זאת, לצד התחייבות הרשויות לשקיפות, שינוי מדיניות ומעורבות שוטפת של התושבים בתהליך".

יצוין כי היוזמה, שפותחה על ידי קרן רש"י ונבנתה על בסיס תובנות למידה ויישום צרכי היישובים בארץ בארבע השנים האחרונות, יושמה בהצלחה בשנתיים האחרונות בקריית מלאכי ובאשקלון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות