fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדחי אל דחי

הפועל נוף הגליל ממשיכה להתדרדר והערב נחלה הפסד נוסף 0-1 לראשון לציון
הורחק. אבובקרי (צילום חגאג רחאל)
הורחק. אבובקרי (צילום חגאג רחאל)

נקודה אחת מתוך 15, מקום לפני אחרון בטבלה (רק בגלל שלאשקלון הופחתו 9 נקודות), זהו מאזנה העלוב של הפועל נוף הגליל, שהפסידה הערב 0-1 מול מוליכת הטבלה ראשון לציון ועדיין לא ניצחה העונה. נוף הגליל עדיין לא ניצחה העונה.

המאמן איתי מרדכי ממשיך לעשות ניסיונות בהרכב במטרה להגיע להרכב הכי טוב שלו. היום ירד יובל אבידור לספסל, תומר סויסה וגיא דיין חזרו להרכב. המגן עודד אלקיים ערך הופעת בכורה. נוף הגליל הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה, אלא שהרחקה של הזר ברי אבוקרי הייתה בעוכריה. ראשון לציון עתירת הכוכבים השתלטה על המגרש. לפני ההרחקה הגיעה נוף הגליל ל- 3 הזדמנויות טובת לכבוש, אלא שתומר סויסה החמיץ פעמיים במחצית הראשונה ואבובקרי החמיץ מול השוער בפתיחת המחצית השנייה.

פדרו מול דבור הערב בעילוט (צילום חגאג רחאל)
פדרו מול דבור הערב בעילוט (צילום חגאג רחאל)

נוף הגליל צריכה לעשות חשבון נפש, בעקבות פתיחת העונה הגרועה ביותר בעשור האחרון. "אם נמשיך כך אנחנו המועמדת מספר 1 לירידה", אומר שחקן בקבוצה. בשבוע הבא יוצאת נוף הגליל למשחק חוץ נגד בני סכנין. בהנהלת נוף הגליל לא עוסקים בשלב זה במעמדו של המאמן ונותנים לו את כל הגיבוי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות