fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות יקיר תנועות הנוער הוענק לראש עיריית מגדל העמק

אלי ברדה: "מערכת החינוך העירונית היא לא רק ציונים ומספרים אלא הישגים וערכים. אני מעניק את התואר לתנועות הנוער עצמן ולכל העוסקים במלאכה מידי יום"
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

מועצת תנועות הנוער בישראל, החליטה להעניק את "אות יקיר תנועות הנוער" לשנת 2012-2013, לראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, במעמד משר החינוך גדעון סער ומזכ"לי תנועות הנוער בארץ.

בנימוקים לבחירה כתבו יו"ר מועצת תנועות הנוער רותם יואלי והמזכ"ל נפתלי דרעי: "מר אליהו ברדה, חרט על דגלו כי תחום החינוך בכללותו הפורמאלי והבלתי פורמאלי מוצב בראש סדר העדיפויות של עיריית מגדל העמק. ראש העיר מאמין כי כל נער/ה בני מגדל העמק צריכים להימצא בתנועות נוער לצד פעילויות העשרה, ולקבל ערכים ואידאולוגיה.

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה
אהבת האדם. ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה

"כמו כן, מאמין מר ברדה כי הבסיס לאזרחות טובה יותר ולהפיכה לבוגר משמעותי, נובעת מהיסודות של הנער, לכן ראש הרשות מכוון את אגף הנוער העירוני לחזק ולמנף את פעילות תנועות הנוער ברשות.

"העירייה יוזמת ומבצעת מפגשים משותפים לכל התנועות כגון: מועצת נוער עירונית, פורום רכזי נוער ועוד. במפגשים אלו עוסקים בנושאים מהותיים רבים, בין היתר שיתוף פעולה עם בתי הספר, חינוך ערכי חברתי לצד הפעילות בתנועה וקידום תכניות חינוכיות בתחום פעילות הנוער".

 ברדה: "ההתרגשות מקבלת התואר מתחלפת אצלי במחויבות גדולה יותר לבני הנוער ולתנועות הנוער בעיר ואני מעניק את התואר לתנועות הנוער עצמן ולכל העוסקים במלאכה מידי יום.

"מערכת החינוך העירונית היא לא רק ציונים ומספרים אלא הישגים וערכים. החינוך הבלתי פורמאלי, שבמסגרתו פועלות תנועות הנוער, המועדונים השכונתיים ופעילויות המתנ"ס, הם חלק ממערכת החינוך הפורמאלית שמטרתה להקנות ערכים כמו אהבת האדם ואהבת הארץ ולכן חשוב לי שכל ילד בעיר ישתלב באחת מתנועות הנוער הפועלות בעיר", הדגיש ברדה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות