fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: תינוק ננעל ברכב

זה יכול היה להסתיים באסון כבד אלמלא תושייתם של שוטר מיחידת השיטור העירוני של מגדל העמק יחד עם הפקחית שאיתו, שהוזעקו בעקבות קריאה על תינוק נעול ברכב
סוף טוב. השוטר והתינוק (צילום דוברות המשטרה)
סוף טוב. השוטר והתינוק (צילום דוברות המשטרה)

זה יכול היה להסתיים באסון כבד אלמלא תושייתם של שוטר מיחידת השיטור העירוני של מגדל העמק יחד עם הפקחית שאיתו, שהוזעקו לרחוב נחל צבי, בעקבות קריאה על תינוק נעול ברכב.

ניידת השיטור העירוני הגיעה למקום תוך מספר דקות, והשוטר והפקחית הבחינו באמו של התינוק בסמוך לרכב הנעול, כשהיא בוכייה ולחוצה.   האישה סיפרה כי החנתה את רכבה, יצאה ממנו במטרה להוציא את בנה מהצד השני, כשלפתע הרכב ננעל, והתינוק שלה בן ה-4 חודשים ננעל בתוך הרכב.

השוטר ניפץ את שמשת החלון, פתח את הדלת והאם הלחוצה ניגשה לתינוקה שנותר רגוע  וכלל לא מבין על מה המהומה סביבו. האם  הרימה את בנה ובפנים  מחויכות  הודתה לשוטרים שהגיעו במהירות, חילצו את בנה ובנס לא קרה אסון.

משטרת ישראל קוראת לציבור הנהגים וממליצה  בכל מקרה בדגש על מקרים בהם יש ילדים/ פעוטות/תינוקות ברכב, לפני היציאה מהרכב,  להוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ' ולגשת אליהם או לתא המטען כשמפתחות הרכב בידכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות