fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: צליל לוגסי היא נינג'ה מח"ט פסגות

באווירה פורימית משמחת ומבדחת נפגשו הנהגות בתי הספר של מח"ט "אורט בית שאן" ו"יערת העמק" יחד עם זו של מח"ט "פסגות" והתחרו על התואר
ראש העיר והמנהלת מעניקים גביע למנצחת (צילום עצמי)
ראש העיר והמנהלת מעניקים גביע למנצחת (צילום עצמי)

נעים להכיר – תחרות "נינג'ה פסגות". באווירה פורימית משמחת ומבדחת נפגשו הנהגות בתי הספר של מח"ט "אורט בית שאן" ו"יערת העמק" יחד עם זו של מח"ט "פסגות" והתחרו על התואר.

נציגי התלמידים התחרו זה מול זה במתקן שהובא במיוחד לחצר בית הספר, כאשר בסיום התחרות הנהגת התלמידים של בית ספר "פסגות" שאירח את האירוע זכתה במקום הראשון. בסיום התחרות תלמידי המגמה בישול מלונאי פינקו את הנוכחים במשתה עשיר ואיכותי.

מנהלת בית הספר רבקה אלימלך אמרה בסיום האירוע: "במח"ט אורט פסגות" החליטו לתת יד חופשית להנהגת התלמידים לארגן את פורים. בעבודה מאומצת יצא לאור יום ערכי, מאתגר ומלא שמחה. הנהגת התלמידים החליטה לנצל את האירוע לטובת מפגש פסגה של הנהגות התלמידים שבתי ספר בסביבה".

המנהלת המוערכת הוסיפה ואמרה: "אני מודה למח"ט "אורט בית שאן" ו"יערת העמק" על שיתוף הפעולה. יום זה הסתיים במשתה חגיגי כיאה לחג פורים. יישר כח לצליל לוגסי מובילת הנהגת התלמידים של מח"ט "פסגות" על היוזמה להפוך את פורים לחג משמח במיוחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות