fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מאז שהילד נעלם אני לא אוכל, לא שותה ולא ישן"

דוד נטף מחפש את בנו אושר שעקבותיו אבדו לפני 8 ימים * איך ילד יכול להיעלם כאילו בלעה אותו האדמה במדינה כל כך קטנה?", הוא שואל
עיזרו למצוא אותו. אושר (צילום עצמי)
בריא ושלם. אושר (צילום עצמי)

משטרת מחוז צפון תחנת נוף הגליל  מבקשת את עזרת הציבור באיתור הקטין, העונה לשם אושר צבטריוב  בן  16 תושב נוף הגליל. הקטין נעדר וטרם נמצא כל קצה חוט באשר למצבו או מיקומו ואין ברשותו טלפון נייד.

אושר יצא מהפנימייה בה הוא שוהה בחיפה, הלך עם חברים לכיוון תחנת האוטובוס ועל פי עדויות לא עלה לאוטובוס. מאז אבדו עקבותיו תיאורו: גובהו 165 ס"מ,  שיערו קצר בצבע כהה.

"מאז שהילד נעלם אני לא אוכל ולא שותה, לא ישן בלילות, כל היום אני אצל מפקד תחנת המשטרה, רוצה לדעת אם יש משהו חדש", מספר האב המודאג, דוד נטף.

חושש מהנורא מכל. אבא דוד (צילום יצחק סולומון)
חושש מהנורא מכל. אבא דוד (צילום יצחק סולומון)

לדברי האב, "אושר התקשר לאימא שלו מירושלים, אמר שהכל בסדר ונעלם. אחרי זה היו עדויות שנראה בנתניה וברכסים, מייד נשלחו לשם ניידות משטרה, אבל לא היה לו זכר", אומר האב.

אבא דוד לא יודע יום ולא לילה מאז אבד בנו. "לפני פחות משנה אימא שלי הלכה לעולמה, הראש כבר מתחיל לחשוב על הגרוע מכל, אני מסתובב בלילות ברמת ישי, בעכו בנצרת, בחיפה, מדבר עם צעירים, מנסה להבין מי ראה אותו, אבל הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה".

לדברי האב המודאג: "אושר ילד טוב, לא רואה סיבה שייקח את הדברים שלו ויעלם, הוא קיבל ממני כל מה שרצה ואני מתחנן שישוב הביתה. אם רצה לנקות את הראש זה לגיטימי, אבל לא כל כך הרבה זמן. אני משתגע מדאגה. שיחשוב על ההורים שלו".

כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לפנות למוקדי  100 של משטרת ישראל או למשטרת נוף הגליל בטלפון 04-6029444

או לאבא דוד נטף- 05248432227

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות