fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאולי דורש תשלום מענק נטו, נצרת עילית: רק ברוטו

כשהגיע אוסי מאולי לסגור חשבון עם המנכ"ל גיל ברעם, סירב לקבל את הצ'ק, לאחר שנודע לו כי יקבל את מענק ההישארות שלו ברוטו ודרש נטו. המנכ"ל גיל ברעם טען כי אינו נוהג לחתום על הסכמים נטו עם שחקנים, וכך נהג גם במקרה הזה. עוד יצוין כי לשחקן אין עותק של החוזה להוכיח את טענותיו.
מאולי (צילום מיכאל מלכין)
מאולי (צילום מיכאל מלכין)

מחלוקת בין החלוץ אוסי מאולי להפועל נצרת עילית, מונעת תשלום מענק ההישארות  לשחקן, בגובה כ- 30 אלף שקל.

כשהגיע מאולי לסגור חשבון עם המנכ"ל גיל ברעם, סירב לקבל את הצ'ק, לאחר שנודע לו כי מדובר בתשלום ברוטו. לטענתו המענק היה צריך להיות נטו. המנכ"ל גיל ברעם טען כי אינו נוהג לחתום על הסכמים נטו עם שחקנים, וכך נהג גם במקרה הזה. עוד יצוין כי לשחקן אין העתק של החוזה להוכיח את טענותיו.

 מאולי (צילום מיכאל מלכין)
מאולי (צילום מיכאל מלכין)

כאמור, השחקן, שהיה היחיד בעונה החולפת עם מענק ההישארות בחוזה,  סירב לקבל את הצ'ק. מאולי ממשיך להתגורר בנצרת עילית ועובר שיקום בעקבות פציעתו בעונה החולפת, אולם יש נתק בינו ובין המועדון. גם הדרישות הגבוהות של סוכנו עוררו זעם רב במועדון.

בנצרת עילית לא מתכוונים להחתים אותו לעונה הבאה, אולם בכדורגל כמו בכדורגל, הכל יכול לקרות, לכן היו כאלה השבוע שלא שללו את חזרתו, אם יגמיש את דרישותיו הכספיות ויישר קו בנושא מענק ההישארות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות