fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לתת, את הנשמה ואת הלב

סגן מנהל אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, יגאל כהן, יכול בקלות לזכות בתואר "שגריר העיר"
ארבעת הצעירים שקיבלו מכהן אירוח VIP (צילום עצמי)
ארבעת הצעירים שקיבלו מכהן אירוח VIP (צילום עצמי)

"תלם", מועצת המכינות הקדם צבאיות מתייחדת בכך שזהו הגוף הוולנטרי ערכי חינוכי היחיד בארץ שבו דתיים וחילוניים, ימין ושמאל, שותפים יחד לקידום משימה לאומית, חברות אמון והדדיות למרות פערים גדולים בהשקפות העולם הקיימות בין ראשי המכינות השונות.

ביום שלישי האחרון הגיעו מועמדים להתקבל למכללה למגדל העמק, עם שלל משימות שקיבלו מראש, חלק ממסלול מיונים שעוברים כל המתקבלים למכינה. איש הקשר של 4 הצעירים (שני בנים ושתי בנות) היה סגן מנהל אגף שפ"ע, יגאל כהן, המשמש כבר 6 שנים כאיש הקשר עם המכינה במגדל העמק.

כהן קיבל את פניהם והסתובב אתם כמעט כל היום. "הם הגיעו עם דף משימות שקיבלו מראש", מספר כהן, "ליוויתי אותם במשך כל היום, דאגתי לארח אותם, הם שאלו המון שאלות, התענינו בהרבה דברים, כמו למשל על החיים בין חרדים לחילונים בעיר".

יש לציין כי המשימות של הצעירים מתוזמנות והם פותחים את המעטפות רק בזמן הנקוב. בסביבות שעה 19:00 פתחו הצעירים את המעטפה עם המשימה האחרונה. "עליכם ללון במגדל העמק בבית של תושב מקומי", הופתעו לקרוא. מי שנחלץ לעזרתם היה כצפוי, יגאל כהן, שמיד הודיע להם כי ביתו פתוח עבורם.

יגאל כהן (צילום עצמי)
יגאל כהן (צילום עצמי)

ואכן, יגאל כהן אירח את הצעירים, אחת מהן הגיעה מניו יורק, דאג להם למקלחות חמות וגם לארוחת ערב משביעה. "בסך הכל עשיתי מה שכל אחד היה עושה", הצטנע כהן, שעזב את הבית למחרת לעבודה בשעה 5:30 בבוקר בעוד הצעירים ישנים. "חשבתי לקפוץ הביתה יותר מאוחר ולארגן להם ארוחת בוקר, אבל מסתבר שהם הקדימו אותי, התארגנו ויצאו לדרך בלי להיפרד", אמר כהן.

בעודם עושים את דרכם חזרה לאזור המרכז, דאגו הצעירים לשלוח הודעות ליגאל כהן ולהודות לו בחום על האירוח. "לא נשכח את קבלת הפנים שלך", כתבו.

כהן הגיב שהוא… כועס עליהם שעזבו בלי ארוחת בוקר ואיחל להם המון הצלחה במכינה, בצבא ובחיים בכלל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות