fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליעד אלמליח חתם לשנתיים בהפועל נצרת עילית

העונה הקרובה תהיה העונה השביעית שלו במדי הקבוצה. "אני רוצה להגיע ל- 10 עונות במועדון ורק אז לעזוב", אומר השחקן שצבר לא פחות מ- 221 הופעות במדי הקבוצה
מצטיין בכל עמדה. ליעד אלמליח (צילום חגאג רחאל)
ליעד אלמליח (צילום חגאג רחאל)

במהלך העונה סיכם בעל פה בלם/ קשר הפועל נצרת עילית, ליעד אלמליח עם מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, על הארכת החוזה שלו לעונה נוספת. "אנחנו רואים בליעד שחקן משמעותי, בעוגן חשוב, ורצינו לבנות סביבו את הקבוצה לעונה הבאה", מסביר המנכ"ל, גיל ברעם.

השבוע הגיעו שני הצדדים לרגע בו היו צריכים להעלות את הסיכומים על הכתב. אחרי משא ומתן קצר וענייני חתם אלמליח על חוזה לשנתיים, למרות שבהתחלה דובר על עונה אחת בלבד.

העונה הקרובה, שעל פי הסימנים המוקדמים הולכת להיות לא פשוטה, תהיה העונה השביעית של אלמליח במדי הפועל נצרת עילית. "אני רוצה להגיע ל- 10 עונות במועדון ורק אז לעזוב", אומר השחקן המוערך, בן 29.5, שצבר לא פחות מ- 221 הופעות במדי הקבוצה וכבש 3 שערי ליגה בעונה החולפת.

"ליעד הוא שחקן חשוב מאוד עבור המועדון לא רק בקטע המקצועי אלא גם בנושא החברתי, לכן היה חשוב לי מאוד שיישאר אצלנו", מסכם המנכ"ל גיל ברעם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות