fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידיעת פוטין: 5000 תושבים בנצרת עילית מחזיקים באזרחות רוסית

הנתון המפתיע הוצג במהלך ביקורו של קונסול רוסיה בישראל, איגור פופוב, בנצרת עילית. הקונסול, שנכנס לתפקידו לפני זמן קצר, הגיע לפגישת הכרות וישיבת עבודה עם ראש העיר רונן פלוט
הקונסול הרוסי עם ראש העיר רונן פלוט
הקונסול הרוסי עם ראש העיר רונן פלוט

5000 תושבים בנצרת עילית מחזיקים באזרחות רוסית, מדובר במספר הגבוה ביותר בארץ בקרב בעלי זכות הבחירה בקרב גודלה של העיר.

הקונסול הרוסי עם ראש העיר
הקונסול הרוסי עם ראש העיר

הנתון המפתיע הוצג במהלך ביקורו של קונסול רוסיה בישראל, איגור פופוב, בנצרת עילית. הקונסול, שנכנס לתפקידו לפני זמן קצר, הגיע לפגישת הכרות וישיבת עבודה עם ראש העיר רונן פלוט, במהלכה עלו נושאים רבים לשיתופי פעולה בין הרשות לקונסוליה בכל הקשור למערך השירותים הניתן לאוכלוסיית התושבים העולים מרוסיה.

בנצרת עילית מתגוררת אוכלוסייה גדולה של תושבים אזרחי רוסיה, שחלקם הגדול זכאי לפנסיה ונמצא בקשרים עם הקונסוליה לצורך הנפקת אישורים ותעודות.

פלוט ביקש להנגיש את שירותי הקונסוליה לתושביו, על מנת להקל על המבוגרים המתקשים לנסוע עד למשרדים בחיפה. הוא הציע להקים בנצרת עילית שלוחה מחוזית, שתשרת את תושבי העיר והסביבה בתוחם עפולה ומגדל העמק.

הקונסול הרוסי ברך על היוזמה ואמר כי בהחלט הדבר ניתן ליישום ויש בו כדי לסייע לתושבים. כמו כן הציע לקיים אירועי תרבות נוספים עם הרשות ולהעמיק את קשרי העבודה גם לתחומי תרבות, חינוך והעשרה.

ראש העיר פלוט אמר כי הרשות תשמח לכל שיתוף פעולה ואף הציע לקיים אירוע גדול שיציין את חגיגות ה- 70 לישראל ו 100 -שנה למהפכה הרוסית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות