fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא יכולתי להתעלם מהרצון של רוצ'ט לשחק בליגת העל"

יו"ר הפועל עפולה עמיר נוי, מסביר את השינוי בגישה בנושא אדריאן רוצ'ט * בעפולה כועסים הפועל כפר סבא: "הם שיגעו אותו"
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t

בהפועל עפולה הבינו בסופו של דבר שאי אפשר להחזיק שחקן בכוח ובימים האחרונים הגיעו להבנות עם הקשר אדריאן רוצ'ט, שמחזיק ביד חוזה לשנתיים, על עזיבתו להפועל כפר סבא בליגת העל.

כזכור, האיש החזק במועדון, יושב ראש הקבוצה עמיר נוי, סירב בעקשנות לשחרר את השחקן בטענה שחוזים יש לכבד והשחקן צריך ליישר קו עם המועדון, אבל דווקא כששהה השבוע בחופשה פרטית, נכנע לבקשה המרגשת של השחקן, שהבהיר לו שזו ההזדמנות האחרונה שלו לשחק בליגת העל.

בעפולה זעמו על כפר סבא שניהלו משא ומתן עם השחקן בידיעה שיש לו חוזה לשנתיים בעפולה. "הם שיגעו אותו, רדפו אחריו תקופה ארוכה, לא הרפו", אומר גורם בקבוצה.

היו"ר עמיר נוי מסביר את השינוי בשיקולים שלו: "השינוי בגישה שלי נבע מזה שבחנתי את מכלול השיקולים והמשמעויות הכלכליות והמקצועיות, לא יכולתי להתעלם מהרצון של השחקן לא לפספס את ההזדמנות לשחק בליגת העל ולא רציתי להשאיר משיהו בכוח אצלנו, הבנתי שבסופו של דבר יגרם לכולם נזק".

למרות ההיחלשות המקצועית, בהפועל עפולה היו כאלה שנשמו לרווחה עם שחרורו של רוצ'ט, בשל ההקלה הצפויה לקופת המועדון. רוצ'ט נחשב לשחקן הכי יקר בעפולה ושכרו נע סביב 20 אלף שקל בחודש, פלוס רכב ודלק.

בהפועל עפולה לא חושים מהיום אחרי עידן רוצ'ט. "יש לנו שחקנים מספיק טובים ומנוסים, נלמד לשחק בלעדיו", אומרים במועדון. לטענת גורם במועדון: "הגיע זמנו של אפיק כהן, הוא בהחלט יכול להיכנס לנעליים של רוצ'ט, אם יקבל את הבמה ואת הגיבוי מהמאמן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות