fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאיתי מרדכי אין עדיין חוזה בהפועל נצרת עילית

"זה לא שיש חילוקי דעות, זה לא יש פיצוץ, פשוט אין עדיין הסכם חתום עם מכבי חיפה, לכן אין חתימה עם איתי מרדכי", מבהירים בנצרת עילית
המאמן איתי מרדכי והמנהל המקצועי רועי כהן (צילום עצמי)
המאמן איתי מרדכי והמנהל המקצועי רועי כהן (צילום עצמי)

בצל הטרגדיה הספורטיבית בסיום העונה החולפת, תצא ביום   ראשון הפועל נצרת עילית לדרך ותפתח במגרש בכפר כנא את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2019/20, תחת הדרכתו של המאמן איתי מרדכי.

המעניין הוא שלאיתי מרדכי עדיין אין חוזה בנצרת עילית, שמבקשת ממכבי חיפה לממן את שכרו. בין שני המועדונים ישנן הבנות, אך עדיין אין הסכם חתום. "זה לא שיש חילוקי דעות, זה לא יש פיצוץ, פשוט אין עדיין הסכם חתום עם מכבי חיפה, לכן אין חתימה עם איתי מרדכי", מבהירים בנצרת עילית.

בנצרת עילית יודעים שזו לא הולכת להיות עונה קלה, לאור הטראומה שהקבוצה עברה, בשל שינויים משמעותיים בסגל וגם בגלל שזו הולכת להיות עונה פיננסית.

ועוד סיבה למה זה לא הולך להיות סיפור פשוט: לקבוצה אין מגרש ביתי, במועדון בונים על המגרש בעילוט, ש… עדיין לא אושר לעונה הבאה. למקרה שהקבוצה לא תוכל לשחק בעילוט, תיאלץ לנדוד לעפולה.

ויש גם זריקת עידוד: בהפועל נצרת עילית נזכרים כי העלייה ההיסטורית לליגת העל, בעונת 2003/04 הייתה ב… עילוט, שם אירחה הקבוצה את כל משחקי הבית, בשל השדרוג שעבר אז אצטדיון גרין. למרות ההיסטוריה המעודדת בנצרת עילית לא יוצאים בהצהרות. "המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון בלי להשתגע ובתקציב שפוי", מבהיר המנכ"ל גיל ברעם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות