fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כנראה שאין להם מה לעשות, אז הם באים למגרש ומקללים את המאמן בלי בושה"

יוסי דרוסקין, מהאוהדים המושבעים והוותיקים של הפועל נוף הגליל, המלווה את הקבוצה כבר עשרות שנים, יוצא להגנתו של המאמן איתי מרדכי * "אתה מנצח חמש אפס והם קוראים למאמן להתפטר. איפה נשמע דבר כזה?"
לעזרת המאמן. יוסי דרוסקין (צילום עצמי)
לעזרת המאמן. יוסי דרוסקין (צילום עצמי)

"יש אנשים לא שפויים, כנראה שאין להם מה לעשות, אז הם באים למגרש ומקללים את המאמן בלי בושה. אתה מנצח חמש אפס והם קוראים למאמן להתפטר. איפה נשמע דבר כזה? על מה להתפטר? אנחנו מקום אחרון ומועמדים לירידה? לא מבין את ההתנהגות שלהם", אומר יוסי דרוסקין, מהאוהדים המושבעים והוותיקים של הפועל נוף הגליל, המלווה את הקבוצה כבר עשרות שנים.

דרוסקין, מראשי ענף הטניס שולחן בעיר, נצפה ביום שישי מתעמת ביציעי עילוט עם האוהדים המקללים. דרוסקין: "הפועל תל אביב לא קיבלו חמישייה? זה לא סוף העולם. האוהדים שלהם הפסיקו להגיע? קיבלנו שתי תבוסות מול קבוצות יותר טובות מאיתנו, זה יכול לקרות לכל קבוצה. לא מבין על מה הלחץ, בסך הכל הקבוצה סבירה, לעלות ליגה לא נעלה, לרדת כנראה שלא נרד, אז על מה ולמה המהומה שהם עושים?".

האוהדים קראו בשישי בשמו של ירון הוכנבוים, שעשה ניצחון חוץ יפה עם רמת השרון באצטדיון טדי על הפועל קטמון. דרוסקין לא מבין:  "עם כל הכבוד לירון, שוכחים שהיה לנו בעונה שעברה  10 נקודות יתרון על הפועל כפר סבא ולא עלינו ליגה. כנראה יש להם זיכרון קצר מה היה בעונה שעברה. הם כנראה שכחו שכפר סבא בליגת העל ואנחנו נשארנו בלאומית".

בראיון אתמול הביע המאמן איתי מרדכי את רצונו להמשיך עונה נוספת. דרוסקין: "אני לא יודע מה יהיה בשנה הבאה, לא יודע מה יהיו השאיפות והמטרות, דבר אחד אני כן יודע: איתי מרדכי צריך לסיים אצלנו את העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות