fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית זכתה במעמד 'פלטינה פלוס' בדירוג מעלה

שנה שנייה ברציפות שכללית מקבלת את הדירוג הגבוה על פעילותה בתחום האחריות תאגידית
פרופ' אהוד דודסון (צילום אפרת זיסמן)
פרופ' אהוד דודסון (צילום אפרת זיסמן)

ארגון מעלה העניק לכללית דירוג 'פלטינה פלוס', הדירוג הגבוה ביותר במדד מעלה שניתן על ניהול תחומי אחריות תאגידית לשנת 2018. כללית זכתה בדירוג בקטגורית שירותים, תקשורת ותחבורה. מדד מעלה מהווה מערכת ניהול לאחריות חברתית בעסקים. הוא בוחן ומודד פעילות של חברות מובילות במשק בתחומי ליבה הנוגעים לאיכות סביבה, מימשל תאגידי, היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, ניהול ודיווח, יחסי עבודה, אחריות ברכש, גיוון והכלה בתעסוקה, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית של עובדים.

השנה נבחנו בדירוג 161 חברות ציבוריות, פרטיות וממשלתיות מהמובילות בישראל. לדברי פרופ' אהוד דודסון,  מנכ"ל כללית "אנו גאים להיות ארגון הבריאות היחידי הזוכה בדירוג הגבוה ביותר, שנה שניה ברציפות. השתתפות בדירוג מעלה מקנה לנו כלים לניהול ולמדידה של תחומי האחריות התאגידית ומאפשרת לשפר ולקדם את היכולות שלנו בתחום זה. כארגון בריאות המעסיק 44,000  עובדים ומעניק שירותים רפואיים ל-4.5 מיליון לקוחות, אנו מחויבים למתן שירות רפואי מיטבי לצד התנהלות חברתית וסביבתית שקופה, הוגנת, מקצועית ויעילה. לעשיה זו הזוכה להוקרה והכרה של ארגון מעלה, שותפים כלל העובדים והיא משקפת את המחויבות הניהולית והארגונית שלנו בנושא".

מעלה היא ארגון גג של כ-110 חברות מהמובילות במשק הישראלי, הפועל לקידום נושאים של אחריות תאגידית ולפיתוח  הסטנדרטים של ניהול אחראי בישראל. מטרת הדירוג היא העלאת מודעות הסקטור העסקי לחשיבות האחריות התאגידית במרקם החברתי הכללי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות