fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוהנת הכושר הגופני

יסמין אלבז פתחה בעפולה את הדבר הבא בנושא כושר ובריאות
יסמין וגיא אלבז (צילום עצמי)
יסמין וגיא אלבז (צילום עצמי)

מאמנת הכושר והבריאות, יסמין אלבז, בעלת סטודיו חדש, שנפתח רק לפני שלושה חודשים בעפולה, הפכה מהר מאוד לכוהנת הכושר הגופני בעפולה. עזר כנגדה הוא בעלה גיא. אז אם אתן רוצות להיראות נפלא, אתן מוזמנות להצטרף אליה בסטודיו ברחוב אוסישקין בעפולה.

*שני יעקב ממאפיית 'ברכת משה' בעפולה כבר ערוכה ומוכנה לחג החנוכה עם שלל סופגניות מדהימות וטעימות.

*עו"ד אילן וקנין מעפולה, משלים בימים אלה את פרויקט הוילה הכי יפה בעפולה, שעיצב יחד עם הרעיה אנג'י. היכונו לחנוכת בית מהסרטים, ממש בקרוב. לבריאות.

*יובל כהן מעפולה הוא הפנים היפות של המוקד העירוני בעפולה. הוא גם בן לתפארת, דבורה קלטה את יובל מטפל במסירות נפש באביו המחלים. כבוד.

*הסניטר הכי מענטש בבית חולים 'העמק' בעפולה, רועי שייך, הוא נכס אמיתי. לדבורה נלחש כי רועי עובד מצטיין, איכותי ומוביל בעיריית עפולה, בחר בהתחדשות משמעותית בחייו והצטרף למשפחת בית חולים 'העמק', ואין מאושר ממנו. כיף אמיתי.

*ניסים קרס, הפדגוג המוערך והנחשב מאורט יהודה בעפולה ויד ימינו של העפולאי, דורון עמרני, כבשו את אילת בטיול שנתי לתלמידים עם מורשת קרב, טבע והנאות נפלאות, היה מדהים.

*המורה המצטיינת לחינוך גופני מעפולה, יהודית לוי, היא גם מגה אנרגיות ומצוינות, יהודית דאגה לסיור לימודי לתלמידיה במערך ההתנדבות של בית חולים 'העמק', היה מעשיר וממלא.

*סגנית המנהלת בבית הספר יהלום, זיוה מויאל והבעל שי, הגיעו השבוע לעשות כבוד לבת הוד, שסיימה טירונות, עם שלטים ענקיים. בהצלחה ילדה, עלי בסולם הדרגות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות