fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ליאור ליובין יאמן את גלבוע/ גליל

ליובין שחקן עבר מצטיין, השתייך במשך 5 עונות למועדון,  במהלכן שימש כעוזרו של עודד קטש, היה שותף הזכייה ההיסטורית באליפות ליגת העל מול מכבי ת"א
ליאור ליובין (צילום דוברות גלבוע גליל)
ליאור ליובין (צילום דוברות גלבוע גליל)

מאמן הכדורסל ליאור ליובין חתם בקבוצת הכדורסל גלבוע/ גליל ויוביל אותה בעונה הקרובה. ליובין מחליף את אריאל בית הלחמי, שעזב להפועל תל אביב. ליובין היה שותף לאליפות היסטורית שנייה בקבוצה, העפיל עמה 3 פעמים לשלב הפלייאוף של ליגת העל ולגמר הפיינל פור עם  שתי  אליפויות הליגה הבלקנית.

ליובין שחקן עבר מצטיין, השתייך במשך 5 עונות למועדון,  במהלכן שימש כעוזרו של עודד קטש, היה שותף הזכייה ההיסטורית באליפות ליגת העל מול מכבי ת"א, ולאחר מכן המשיך והצעיד את הקבוצה לצמרת ליגת העל במהלכן העפיל 3 פעמים לפלייאוף, לפיינל פור וכאמור זכה עם הקבוצה פעמיים בליגה הבלקנית. בהמשך אימן בחולון ובאשדוד ושימש כעוזרו של ארז אדלשטיין במכבי ת"א.

ליאור ליובין: "שמח ונרגש לחזור למקום שהיה לי בית חם ואוהב במשך 5 שנים עם אוהדים כל כך מיוחדים. מצפה כבר להתחיל בעשיה, מודה לחיים אוחיון על הזכות לחזור לקדמת הבמה למועדון שחרט על דגלו קידום שחקנים צעירים ומוכשרים תוך שאיפה להישגים".

הבעלים חיים אוחיון: "ליאור ליובין הוא חלק מהדי.אן.איי של גלבוע גליל, הוא המאמן עם מירב הישגים בקבוצה עד כה, הוא בא לממש את תפיסת העולם המשותפת, להוביל שחקנים ישראלים לרמות הגבוהות של הכדורסל הישראלי, וגם מעבר לזה. ולבנות קבוצה מעניינת, מאתגרת ודינמית ושמחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות