fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלן העתיד של הפועל נוף הגליל על סף פרישה

סלבה אורחוב, מי שסומן כמי שיגיע רחוק, לא משחק כעת בשום קבוצה ועובד כברמן באולם אירועים
סלבה אורחוב (צילום יצחק סולומון)
סלבה אורחוב (צילום יצחק סולומון)

אחת התקוות הגדולות של הפועל נוף הגליל, מי שסומן כשחקן העתיד של המועדון, שצפוי להגיע לקבוצה הבוגרת ביום מן הימים ואף לליגת העל בעתיד הלא רחוק, סלבה אורחוב, על סף פרישה מכדורגל. אורחוב, בן 21, לא נמצא כעת בשום מסגרת קבוצתית ומתפרנס מ… עבודה כברמן באולמי פאר בעפולה.
בעונה שעברה (2018/19) יצא אורחוב, בוגר קבוצת הנוער של המועדון, להשאלה בליגה א', בחלון העברות של ינואר, כדי להתחשל בליגות הנמוכות, לצבור דקות משחק וניסיון ולחזור בשל יותר למועדון בו גדל. הוא חתם בעירוני טבריה, שם רשם 8 משחקי ליגה בלבד בחצי עונה. בקיץ האחרון חתם בקבוצת התחתית מכבי קריית אתא,  שם קיווה להפוך לשחקן הרכב אבל זה לא קרה.
אורחוב לא קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו ולא שותף אפילו בדקה אחת. "עברתי שם דברים שבקשר בינם לבין כדורגל הוא מקרי ביותר", הוא אומר ומסרב לפרט.
-סלבה, פרשת מכדורגל?
"פרשתי מכדורגל? לא יודע להגיד,  יכול להיות שכן. המצב כרגע הוא שאין לי שום קבוצה בליגה הלאומית, אולי אני לא מספיק טוב לשם, ובליגה א' אני לא מוכן לשחק".
מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם: "השאלנו את סלבה לליגה א' כדי שיתחשל וישחק, ראיתי אותו כמי שבעתיד יתקע יתד בהרכב שלנו, לקחתי אותו באופן אישי לקריית אתא מתוך דאגה לילד, לצערי דברים השתבשו שם, נשב ונבדוק איך אנחנו עוזרים לו לחזור לעצמו. מדובר ללא ספק בילד מוכשר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות