fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש לי 213 ילדים, 210 תלמידים ועוד שלושה פרטיים"

אומרת אתי גרינשפון, מזכירת בית הספר מנחם בגין, שנבחרה לעובדת המצטיינת של עיריית נוף הגליל * "אין שום הבדל בין ילדי בית הספר לילדיי שלי. אני אוהבת אותם באותה מידה"
אתי גרינשפון והפרס (צילום עצמי)
אתי גרינשפון והפרס (צילום עצמי)

מזכירת בית ספר יסודי ע"ש מנחם בגין בנוף הגליל, אתי גרישפון, הוכתרה בשבוע שעבר בתואר העובדת המצטיינת של העירייה לשנת תשע"ט. הפרס הוענק לה כאות הוקרה על עבודתה המסורה ואהבתה חסרת הגבולות לתלמידי בית הספר בטקס חגיגי במעמד ראש העיר רונן פלוט, במסגרת טקס הרמת כוסית לחג לכל עובדי העירייה. "זה היה מרגש",  אומרת אתי, הנשואה לרז גרינשפון.

אתי בת 53 נשואה לרז ואמא לשלושה מתייחסת לתלמידי בית הספר כמו אל ילדיה הפרטיים. "אין שום הבדל בין ילדי בית הספר לילדיי שלי. אני אוהבת אותם באותה מידה, דואגת להם ורוצה שיהיה להם טוב ושתמיד יהיו עם חיוך על הפנים", היא אומרת

מנהלת בית הספר אילה זלינגר הייתה זו שהמליצה על אתי לקבלת פרס העובד המצטיין: אתי היא עובדת מסורה, חרוצה, אכפתית, יוזמת ומעורבת", כתבה בהמלצתה והוסיפה כי מזכירת בית הספר עושה הרבה מעבר למוטל עליה במסגרת תפקידה.

אחד הדברים הבולטים בעבודתה של אתי הוא היותה אוזן קשבת לתלמידים ובעיקר לתלמידות המתבגרות שמגיעות אליה בעניינים אישיים המטרידים אותן ומבקשים את עצתה. במגירות משרדה של אתי יש לצד  המכתבים והניירות גם תחבושות הגייניות לטובת תלמידות ובעבר היו גם סנדוויצים ושתייה.    לארוחת הבוקר. "אני כמו אם בית, כל ילד שיש לו בעיה אני אתו בבעיה, בנות מתבגרות יכולות לבוא אלי בכל שאלה ואני אף פעם לא אשפוט אותן, אני תמיד בשביל הילד בכל מצב".

גם בחייה האישיים אתי מגשימה חלומות. בגיל מבוגר החלה ללמוד לתואר ראשון אותו היא עומדת לסיים בחודש ינואר הקרוב ולאחרונה גם השילה ממשקלה קילוגרמים רבים ועשתה מהפך גם בפיגורה החיצונית. "אני אוהבת את החיים ובאה בכל בוקר בכיף לעבודה שלי, זה לא ממש מקום עבודה אלא יותר בית לכל דבר. הירידה במשקל היא חלק מהגישה החדשה שלי לחיים, יותר אנרגיות חיוביות, יותר הגשמה עצמית ויותר מקום למימוש תחביבים וחלומות – את כל הדברים האלה אני גם מלמדת את הילדים שלי במשפחה הפרטית שלי והמשפחה המורחבת בית הספר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות