fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יצאה לדרך ההגרלה השנייה של "מחיר למשתכן" בנצרת עילית

137 בתים ב"מצפור ברק" ברחוב יזרעאל, אחד המקומות היפים והמבוקשים בעיר, יוצעו למכירה בעדיפות לתושבי נצרת עילית
פרויקט מצפור ברק (הדמיה)
פרויקט מצפור ברק (הדמיה)

משרד השיכון פרסם את ההגרלה השנייה של תכנית "מחיר למשתכן" בנצרת עילית, הכוללת 137 יח"ד מוזלות ברחוב יזרעאל, מתוך 196 בתים המתוכננים בפרויקט.

פרויקט מצפור ברק (הדמיה)
פרויקט מצפור ברק (הדמיה)

כזכור, לפני כשלושה חודשים פורסם מכרז הבנייה הראשון בנצרת עילית שכלל 98 יח"ד מתוכן 64 ב"מחיר למשתכן". עם סגירת ההגרלה הראשונה ברחוב רימון, לאור הביקוש הגבוה, הבטיח ראש העיר, רונן פלוט, להאיץ במשרד השיכון להוציא במהירות את המכרז השני ברחוב יזרעאל.

ואכן, לפני שבועות אחדים, פורסם המכרז וכבר בתחילת השבוע נבחר קבלן זוכה. "תושבים שלא זכו בהגרלה הראשונה מוזמנים להירשם להגרלה השנייה ולנסות שוב", אמר פלוט, וציין כי מחצית מן הבתים בהגרלה מיועדים עבור תושבי העיר וגם במחצית השנייה ניתנת להם האפשרות להתמודד, כך שבפועל סיכויי הזכייה שלהם גדולים באופן משמעותי.

במשרד השיכון ציינו כי פרויקט הבנייה ברחוב יזרעאל נחשב למבוקש ביותר בגלל מיקומו באזור אטרקטיבי, אשר מצד אחד קרוב למרכזים המסחריים והשירותיים של העיר, ומצד שני נהנה משטח ירוק ונוף המשקיף לשדות העמק. "רחוב יזרעאל הוא אחד המקומות היפים ביותר בעיר, יש לו יתרון נופי בולט וגם מיקום יוצא מן הכלל, לכן ההגרלה הזו צפויה להביא רישום גבוה עוד יותר מההגרלה הראשונה," .

ההרשמה להגרלה נפתחה ביום שלישי השבוע (19/3) ותסתיים ביום רביעי הקרוב (27/3).

ראש העיר, רונן פלוט,  אמר כי הפרויקטים בתחום הבנייה בעיר יוצאים לדרך בצורה מבוקרת ובקפידה. "היצע הבנייה לתושבי העיר יהיה לא רק במחירים אטרקטיביים אלא גם באזורים היפים ביותר בעיר".

על פי נוהלי משרד השיכון, זכאים ב"מחיר למשתכן" תושבים שאין בבעלותם דירה ב-6 השנים האחרונות, ובתקופה זו גם לא התגוררו בשכירות שחל עליה חוק הגנת הדייר (דמי מפתח). עיריית נצרת עילית פנתה השבוע אל תושביה, וביקשה למהר ולהירשם להגרלה באמצעות האתר של משרד השיכון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות