fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדים מהחינוך המיוחד יעברו קורס DJ

את הקורס יוביל התקליטן המוביל אודי אלקיים בבית הספר קשת לחינוך מיוחד בנוף הגליל
אודי אלקיים בשערי בית הספר קשת (צילום עצמי)
אודי אלקיים (צילום עצמי)

קורס תקליטנים ייחודי יפעם בשנה הבאה בבית הספר קשת לחינוך מיוחד בנוף הגליל. בעבר הופעלו בבית הספר קורסים אחרים, כמו קפוארה למשל, השנה החליטה המנהלת החדשה של בית הספר, יעל גולדמן, שהחליפה לאחרונה את מירב אלוק בתפקיד, ללכת על קורס DJ.

התקליטן הבכיר מנוף הגליל, אודי אלקיים, 20 שנה בתחום, יהיה האיש שיעביר לכ- 40 תלמידי בית הספר את הקורס. "אני מאוד מתרגש", הודה אלקיים, בן 35, נשוי ללנה ואב לאדל, שבעבר העביר קורסים דומים בבתי ספר ובפנימיות ואף לילדי נוער בסיכון. "העברתי בעבר קורסים כאלה לילדים עם לא מעט בעיות, אני יכול לומר שהקורסים עברו בהצלחה רבה, הם איחדו וריתקו את התלמידים. היו קורסים שהתחילו עם קרבות עם קרשים בין התלמידים והסתיימו בחיבוקים ובאחווה. הקורסים האלה מאחדים ומקרבים בין הילדים".

-איך נוצר הקשר עם בית הספר קשת?

"חבר המליץ, נפגשתי עם המנהלת החדשה, היא התרשמה ויצאנו לדרך".

-מה תלמד אותם בקורס?

"את מלאכת ה- DJ מא' ועד ת'. אלמד אותם את כל התורה. היום כל העבודה היא על מחשב, אלמד אותם את התוכנת. אני מאמין בהם, למרות הקשיים שבוודאי יהיו בדרך".

אודי אלקיים מתגאה: "אני אישית גידלתי, לימדתי וחנכתי את כל ה- DJ שגדלו בשנים האחרונות. הם היו חניכים שלי, ילדים שגדלו בעיר. שניים מהם נחשבים היום לתקליטנים המובילים באילת ואני גאה מאוד על כך".

-בכל זאת, השטח קטן וההיצע גדול. אין לך חשש שהם לא ייקחו ממך עבודה ביום מן הימים

"תמיד יש חשש כזה, אבל אין מה לעשות נגד זה. הם צעירים, הם מוכשרים, אבל אני מאמין בעצמי וביכולות שלי. אי אפשר למנוע את ההתקדמות שלהם. מגיע שלב בחיים שבן אדם רוצה להתקדם כמה שיותר, השמיים הם הגבול עבורו, לכן הפסקתי להתרגש. בסך הכל הם ילדים טובים, יודעים לעשות כבוד, לא שוכחים מי לימד אותם את התורה ככה שמבחינתי הכל בסדר".

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות