fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר נוף הגליל לאוהדים: "רדו מאיתי מרדכי"

רוני ליקוורניק לא אוהב את העליהום על המאמן * "בסך הכל המצב שלנו לא כל כך גרוע. לקחנו בחשבון מראש שתהיה עונה לא פשוטה עקב היעדר מגרש ביתי"
היו"ר רוני ליקוורניק (צילום חגאג רחאל)

יושב ראש הפועל נוף הגליל, רוני ליקוורניק, יצא בקריאה נרגשת לאוהדים בעקבות העליהום על המאמן, אחר שתי התבוסות הרצופות שהקבוצה ספגה: "רדו מהמאמן איתי מרדכי". לדברי ליקוורניק, כמו שלא יצאו מגדרם אחרי סדרה יפה של 6 משחקים ללא הפסד ו- 3 ניצחונות רצופים, לא צריך כעת למהר כעת להכפיש אותו.
היו"ר אומר כי המאמן עובד בתנאים קשים עקב היעדר מגרש ביתי וסובל מסגל שחקנים דליל. "נעשה בדק בית, נביא מספר שחקנים ונייצב את הקבוצה", הוא אומר ומזכיר "בסך הכל המצב שלנו לא כל כך גרוע. לקחנו בחשבון מראש שתהיה עונה לא פשוטה עקב היעדר מגרש ביתי. יש לא מעט קבוצות בליגה שהיו מוכנות להתחלף איתנו".
כאמור, אתמול הפסידה הקבוצה 3-0 לבני סכנין תוך תצוגת כדורגל חלשה. מההרכב חסרו השוער שגיא מלול וכן הפצועים ברי אבובקר, עודד אלקיים וגיא דיין. אופק פישלר שעבר להפועל חיפה הגיע לעודד, כמו גם המגן אחמד קסום המחלים מפציעה ממושכת.
"צריך לשכוח מהר את ראשון לציון ואת סכנין, להתכונן היטב להפועל רמת גן, לנצח ולעלות שוב על המסלול", מסכם היו"ר רוני ליקוורניק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות