fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חופשת גברים ברומניה

וילי פוגל מנוף הגליל וחבורת גברים כבשו את רומניה
וילי פוגל והחברים ברומניה (צילום עצמי)
וילי פוגל והחברים ברומניה (צילום עצמי)

הפנסיונר העליז וילי פוגל מנוף הגליל ארגן קבוצה של חברים, שהמריאו לחופשת גברים ברומניה. הם אכלו קבבים, שתו בירות ובעיקר נהנו מהחיים הטובים. היה מוי כיף.

אם מישהו חשב לעצמו שבגלל לחץ הבחירות לכנסת וכל ההמולה הפוליטית שמסביב, ראש העיר רונן פלוט יוריד טיפה את הרגל מדוושת הגז בעבודות העירייה, טעות מרה בידו. לא רק שפלוט לא נרגע ולא נח אלא שהוא הוסיף עוד 20 פרויקטים לרשימה. בולדוזר, כבר אמרנו?

*אפרופו ראש העיר נוף הגליל. בשבוע הבא הוא יטוס לפולין, כדי להיות עם המשלחת העירונית מהעיר שיצאה למסע מרגש.

*חברת מועצת  העיר נוף הגליל, מיטל כהן נישאה לבחיר ליבה והשמחה רבה. לפני החתונה הגיעה עם הוריה ללכת ראש העיר להזמין אותו באופן אישי. רונן פלוט אמר בישיבה שזו הפעם הראשונה שהוא שמח לסיבת היעדרותה של חברת המועצה מישיבת המליאה ושלח צרור ברכות חמות המאושר. מזל טוב.

*מנהל סניף בנק דיסקונט בנוף הגליל אריאל אזוגי הגיע השבוע לביקור מיוחד בלשכת ראש העיר רונן פלוט ועדכן על הטמעת שם העיר החדש בכל תכתובות ומערכות המחשב בבנק  דיסקונט.  פלוט החמיא לבנק  ולמנהל על המהירות והרצינות. סחטיין.

*ועדיין בבנק דיסקונט בנוף הגליל. הפקיד הבכיר אמציה ספיר והבת אלמוג,  בילו זמן איכות באמפי בקיסריה, בהופעה של עילאי בוטנר. היה מרגש.

*מנהל האירועים בעיריית מגדל העמק, פיני כהן, חגג השבוע יום הולדת וזכה למבול של ברכות מכל העולם. האישה זהבה דאגה ליום פינוקים מיוחד. המדור מצטרף למברכים.

*שירי רווח מהדואר בנוף הגליל ובעלה עו"ד שירן רווח, חגגו 13 שנות נישואים. מזל טוב.

*שבת שלום חברים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות