"פיתחתי תסמינים ביום שני שעבר, זה התחיל מדלקת גרון והתפתח לחום גבוה. הזמנתי בדיקה של מד"א והתוצאות הגיעו בשישי בלילה", מספרת שיר כודרג'י, בת 22 ממגדל העמק, שאובחנה כנשאית של נגיף הקורונה.

"הודיעו לי שבמידה וזה חיובי יצרו איתי קשר, אבל אף אחד לא דיבר איתי ולא הנחה אותי מה לעשות מפה ובדקתי לבד דרך האתר של כללית", היא מספרת,  "פשוט הפעלתי שיקול דעת והעדפתי להזמין אמבולנס לבית החולים גם כדי לא לסכן עוד יותר את אימא שלי שבאה איתי במגע".

כודרג'י אושפזה במתחם המבודד בבית חולים העמק. "עד עכשיו לא דיברו איתי כדי לוודא מאיפה נדבקתי, אני משערת שנדבקתי במסיבת פורים שהייתי בה בהנגאר 11 בתל אביב", היא משחזרת.

"אני מרגישה בסדר, מרגישה קצת שיעול וקוצר נשימה קל", אומרת שיר, בתו של איתן כודרג'י, המתופף לשעבר של להקת סטלה מאריס האגדית.

שיר שולחת מסר אופטימי. "מאוד מאוד חשוב בימים האלה לשמור על אופטימיות ועל מצב רוח חיובי, אחרת אין דרך לעבור את התקופה הזאת. זו תקופה מאוד מבלבלת וקשוחה וכל מי שנמצא חיובי לנגיף עובר את זה לבד, בלי הקרובים שלו מסביבו".

שיר כודרג'י בימים שלפני (צילום עצמי)
שיר כודרג'י בימים שלפני (צילום עצמי)

שיר מוסיפה ואומרת: "כל מי שעובר את זה שייקח את זה כהזדמנות ללמוד על עצמו כמה אפשר לעבור תקופות קשות לבד, שאפשר להרים את עצמו וגם אחרים. ולרגע לא  להיכנע לסיטואציה. חיוך והומור הם תמיד דרך טובה בשבילי להעביר סיטואציות קשות בחיים. אנחנו חזקים ויהיה בסדר. צריך רק לשמור על הסובבים שלנו ולא לסכן אותם".

-מדוע הסכמת לחשוף את שמך?

"אין לי מה להסתיר. אני לא חושבת שלהיות חולה קורונה זה סוג של בושה, להפך, שמישהו שהוא חולה יוצא ומדבר על זה זה נותן הרגשה של רוגע, הרגשה שיש מישהו שיכול להסביר איך זה באמת להיות חולה ולא רק להראות את הצדדים המפחידים אלא גם את החיוביים למצב".

ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה: "אני מאחל לשיר לשמור על אופטימיות ועל הנחיות משרד הבריאות. משפחת מגדל העמק מאחלת לה רפואה שלמה ובשורות טובות".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.