fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הרגשתי כאילו שאראלה ממפעל הפיס התקשרה אלי והודיעה שזכיתי ב- 10 מיליון שקל"

סגן מנהל אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, יגאל כהן, על הרגע בו התבשר שהבדיקה של בנו ליאל שלילית והוא לא נדבק בנגיף הקורונה * ואיך זה קשור לשבת?
ליאל כהן (צילום עצמי)
ליאל כהן (צילום עצמי)

את סוף השבוע האחרון לא ישכח יגאל כהן, סגן מנהל אגף שפ"ע בעירייה, עד יומו האחרון. אחיינו אוריון נדבק בנגיף הקורונה ובין אלה שבאו אתו במגע היה גם בנו ליאל כהן, תלמיד כתה יא' בבית הספר אורט פסגות.

בחמישי שעבר החל ליאל כהן פתח חום ושיעול, הבנו שמשהו לא בסדר, מיד קישרנו את זה לעובדה שהיה עם הבן דוד שלו אוריין", משחזר האב, שמיהר להתקשר למד"א לבקש שיגיעו לעשות בדיקה לאיתור הנגיף. "היה קשה להגיע אליהם, רק בסביבות 21:00, הגיעו אנשי מד"א עם חליפות, מסכות וכפפות וביצעו את הבדיקה", מספר האב.

אנשי מד"א הבטיחו שתוך 8-10 שעות יהיו תשובות, אלא שהתשובה לא הגיעה  ויגאל נכנס עוד יותר ללחץ, בשל היותו שומר שבת. "ניסיתי להפעיל כל קשר אפשרי לקבל את התוצאות, אבל זה היה קשה. הבנתי שהמעבדה נמצאת בלחץ אדיר".

בליל שישי הוא התפלל בביתו, בשל סגירת בתי הכנסת בעיר. בעצת הרבנים הוא השאיר טלפון פתוח. "20 שנה לא נגעתי בטלפון בשבת", הוא אומר, "הייתי במתח, בלחץ אדיר", הוא משחזר.

בסביבות השעה 20:00 הגיע הטלפון המיוחל. "חזר לי ולאשתי תמי הדופק, חיכיתי לשיחה הזו, הרגשתי כאילו שאראלה ממפעל הפיס התקשרה אלי והודיעה שזכיתי ב- 10 מיליון שקל", הוא מספר בהתרגשות, "מאז שחזרתי בתשובה לא שמחתי כל כך לקבל טלפון בשבת", הוא מספר.

הכל בגלל הסטייק. כהן (צילום עצמי)
הפי אנד. יגאל כהן (צילום עצמי)

ומה אומר חתן השמחה עצמו? ליאל כהן, שנמצא בבידוד בן 14 יום, אומר: "אני מרגיש טוב, בסך הכל התקררות קלה, ההורים שלי היו יותר לחוצים ממני. שמח שהכל עבר בשלום".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר  או בדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות