fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במועדון הנוער הקהילתי "דאורייתא" בנוף הגליל עושים טוב לקשישים

בנוף הגליל פועלת קבוצה גדולה של מתנדבים המסייעים לתושבים וותיקים ברכישת תרופות ומוצרים חיוניים ללא תשלום ועד לפתח הבית. המתנדבת טל יעקובוביץ: "אנחנו עושים את ההתנדבות הזאת בשביל עצמנו, עצם הנתינה היא קבלה"
-עושים את העבודה בשביל עצמנו. אחד המתנדבים בפעולה
-עושים את העבודה בשביל עצמנו. אחד המתנדבים בפעולה

בשקט בשקט, מאחורי הקלעים פועלת בנוף הגליל קבוצה גדולה של תושבים מתנדבים בעיקר צעירים בגילאי תיכון, שלקחה על עצמה משימה חשובה מאין כמוה, להיות הכתובת הזמינה לתושבים קשישים וותיקים, שאינם יכולים או חוששים לצאת מבתיהם בגלל הקורונה ואין מי שיספק עבורם תרופות ומצרכים חיוניים.

חברי הקבוצה הפועלים במסגרת המועדון הקהילתי "דאורייתא", בניהולו של יצחק כוכב, עושים את פעילותם בסתר ואלמלא פרסמה אחת ממקבלות הסיוע פוסט תודה מרגש והעלתה לדף הפייסבוק שלה, ספק אם היינו יודעים על המיזם.

"סיירת הקורונה של מרכז הנוער "דאורייתא" פועלת מתוך הלב ובתחושה של שליחות גדולה ברוח הציווי ואהבת לרעך כמוך", הסביר יצחק כוכב, "חברי הקבוצה הם אנשים טובים, במקרה שלנו בני נוער טובים מאוד, באמצע הדרך".

טל יעקובוביץ' תלמיד כיתה י' בתיכון אורט "אלון" הוא אחד מבני הנוער הטובים של "דאורייתא". טל מגיע לבתים של קשישים ולבקשתם יוצא לבתי מרקחת בקופות החולים ורוכש עבורם תרופות. "אני נוסע באוטובוס ומביא את שקית התרופות עד לבית של התושב המבוגר שלא יכול לצאת בגלל הקורונה".

– איך אתה מקבל את הקריאה לרכישת התרופות ?

"יש לנו קבוצת וואטסאפ ומדי פעם נכנסות קריאות לעזרה וכל אחד לוקח על עצמו לעזור במה שהוא יכול".

– איך אתה מצליח לשלב את הפעילות עם לימודי הזום?

"אני לומד בעיקר בשעות הבוקר, ההתנדבות היא אחר הצהרים".

– וזה נחשב למסגרת שעות ההתנדבות המחויבות לתלמידי י'?

"ממש לא. אין לי מושג מה הפעילות המחויבת השנה, אם בכלל".

-איך מגיבים התושבים הוותיקים כשאתה מגיע אליהם הביתה ומציע לרכוש עבורם את התרופות?

"הם מאוד נרגשים. אני מגיע עם מסכה כמובן ושומר על מרחק, מניח את השקית בפתח הדלת ויוצא. רוב האנשים לא יודעים בכלל מי אני וטוב שכך. אנחנו עושים את ההתנדבות הזאת בשביל עצמנו, עצם הנתינה היא קבלה".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות