fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוטרים הגשימו לאלון בן ה- 4 את החלום

ניידת המשאלות מלווה בקציני ושוטרי התחנה הגיעה לביתו של אלון לוי המתמודד עם מחלת הסרטן
מגשימים חלום לאלון (צילום דוברות המשטרה)
מגשימים חלום לאלון (צילום דוברות המשטרה)

ניידת המשאלות של משטרת ישראל, הגיעה ביום שני האחרון לבית שאן וליוותה בהתרגשות את אלון לוי בן ה-4 מבית שאן המתמודד בגבורה עם מחלת הסרטן.

ניידת המשאלות מלווה בקציני ושוטרי התחנה הגיעה לביתו של אלון שם הציגו בפניו השוטרים את היכולות השונות של המשטרה. במהלך הביקור הגיעו השוטרים יחד עם אלון לגן בו הוא לומד. עם השוטרים הוא עצר רכב חשוד לבדיקה, סייר במשרדי החקירות וזכה אפילו להענקת דרגות קצונה מסגן מפקד משטרת בית שאן.

בנוסף, כלבן של החטיבה הטקטית הציג בפני אלון יכולות מדהימות במציאת חומרי נפץ. אלון ומשפחתו היו נרגשים לקראת הביקור וכמובן גם השוטרים שנטלו חלק בסיור. מי שהובילו את הביקור ביד רמה היה השוטר הקהילתי קובי בן-חמו וקצין מג"ב בתחנה אסף מדיזדה.

בני המשפחה והשוטרים ביקשו להודות למש"קי האשכול של עמק המעיינות, לשוטרי הסיור, לחוקרים ולפיקוד התחנה על הליווי והצלחת היום. "ניידת המשאלות" של המשטרה היא ניידת שתפקידה להגשים משאלות של ילדים עם צרכים מיוחדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות