fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב הרמן ומשפחתו נדבקו בנגיף הקורונה ותובעים 100 אלף שקל על לשון הרע

משפחת הרמן מעפולה תובעת תביעת לשון הרע שורה של גופי תקשורת, אנשים פרטיים וכן את בית החולים שניידר לילדים, שלטענתם פגעו בפרטיותה וכן הפרו חיסיון רפואי. התביעה עומדת על 100 אלף שקל. מי שמייצגים את משפחת הרמן הם עו"ד דב ודורינה הירש מעפולה.

אב המשפחה דוד הרמן, הוא רב מוכר בעיר. אשתו איריס היא אחות במקצועה, שליוותה את בתה תמר (15) לטיפולים אונקולוגיים בבית החולים הנמצא בפתח תקווה.

לאחרונה עברה הבת ניתוח, ההורים ליוו אותה ולאחר הניתוח עברו בדיקה לגילוי נגיף הקורונה בה התגלה כי ההורים נושאים את הנגיף, הבת לא.

לטענת בני המשפחה, שכלל לא היו מודעים למחלתם, עם היוודע התוצאות, החלו פרסומים בגנותם, על כך שלכאורה "האב חלה בבית החולים, האם הסתירה וביקרה את בתה בבית החולים לילדים".

בקבוצת הורי הילדים החולים במחלקה האונקולוגית כתבה אחת האימהות בין היתר: "ניסיון לרצח, צריך להגיש נגדה תלונה במשטרה, פשוט חוצפה".

בתביעה טוענים עו"ד הירש כי חשיפת מחלתם של בני הזוג הרמן מהווה פגיעה בפרטיותם. "הפרטים השגויים והשקריים שפורסמו מהווים לשון הרע מפני שיש בהם להשפיל ולבזות", נכתב בכתב התביעה.

עו"ד דב וקורינה הירש (צילום עצמי)
עו"ד דב וקורינה הירש (צילום עצמי)

עו"ד דב הירש: "מה שמעניין בכל הסיפור הזה  הוא שהאבא והאימא נדבקו בנגיף ודווקא הבת, שעברה ניתוח ואין לה מערכת חיסונית חזקה, לא נדבקה".

מבית החולים נמסר כי התביעה טרם הגיעה אליהם. "בית החולים תמיד שומר על חיסיון רפואי של מטופליו, כל גם במקרה הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות