fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקראטיסט ערן ברנשטיין סגר מעגל

מאמן הקראטה של רשת המרכזים הקהילתיים בנצרת עילית השתתף בסמינר קראטה בשטוקהולם, סמינר שאביו דייוי ז"ל, אבי הקראטה בעיר, השתתף בו בשנת 1976. "הוא צופה בי מלמעלה שמח וגאה על המשך דרכו", הוא אומר
ברנשטיין והקראטיסט מסוריה (צילום עצמי)
ברנשטיין והקראטיסט מסוריה (צילום עצמי)

בעבור ערן ברנשטיין, מאמן הקראטה של רשת המרכזים הקהילתיים בנצרת עילית, החודש האחרון היה מיוחד במינו, חודש של עשייה מקצועית והישגים חסרי תקדים עבורו כמאמן ועבור חניכיו.
ערן בן 43 יליד שנת 1973, החל ללמוד קראטה בגיל 5 תחת אביו דייוי ברנשטיין ז"ל, שעבד אז ברשת המתנ"סים והיה חלוץ הקראטה בנצרת עילית ובאזור כולו. בשנת 1993 נפטר אביו במפתיע בעת ביקור בחו"ל וערן שהיה אז חייל החליט להמשיך את דרכו. מאז ערן מאמן כ-24 שנים ברשת המרכזים הקהילתיים בנצרת עילית, בעברו היה אלוף ישראל וחבר נבחרת ישראל של התאחדות הקראטה בישראל.

ברנשטיין והקראטיסט מסוריה (צילום עצמי)
ברנשטיין והקראטיסט מסוריה (צילום עצמי)

בשבוע הראשון של חודש דצמבר הוזמן ערן לשטוקהולם שבשוודיה בכדי להעביר סמינר הגנה עצמית לאוכלוסייה המקומית. בעבור ערן לא היה מדובר בעוד סמינר, מדובר בסגירת מעגל לזכר אביו. בשנת 1976 הוזמן דייוי ברנשטיין ז"ל לסמינר קראטה בשטוקהולם, במהלך הסמינר רכש דייוי חגורה שחורה מאחת החנויות בעיר, כעבור 40 שנה בנו ערן עלה על המזרן בשטוקהולם כשהחגורה של אביו על מותניו. "תחושת צמרמורת והתרגשות אדירה הציפו את גופי בשעה שלבשתי את חליפת האימון וקשרתי את החגורה על מותניי, מדובר היה בסגירת מעגל אישית שלי לזכר אבי ז"ל ואני בטוח שהוא צופה בי מלמעלה שמח וגאה על המשך דרכו והתרומה הקהילתית אותה הוא החל בנצרת עילית והאזור כולו", הוא אומר.
הסמינר נפרש על שלושה ימים מלאים מהבוקר ועד הערב באולם מקומי. ערן מספר על אירוע בשיא בביקורו בשוודיה. "האירוע הבולט במהלך הסמינר היה כאשר ניגש אלי בחור שניסה לתקשר איתי באנגלית מאוד לא מובנת ובמבטא ערבי כבד, לשמחתי אני דובר את השפה הערבית וביקשתי ממנו לדבר בשפתו, הוא הודה לי על השיעור והציג עצמו כ"אבו אחמד", פליט שהגיע מסוריה וכיום מנסה לחיות את חייו בכבוד בשטוקהולם. היה חשוב לו מאוד להעביר לי את המסר שהעם הסורי יודע היום שמדינת ישראל אינה האויב האמיתי. התרגשתי מאוד מהמפגש הזה". קשרים חמים נרקמו בין ערן ובין המארחים השוודים שהבטיחו לערן שלמפגש יהיה המשך בביקור גומלין בנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות