fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה לא סומכת על גל בראזני?

השוער ירדן קרישטול התאמן אתמול בקבוצה וצפוי לסכם. האם יהיה כסף להעביר אותו בבקרה התקציבית?
ירדן קרישטול (צילום חגאג רחאל)
ירדן קרישטול (צילום חגאג רחאל)

האם הפועל עפולה לא סומכת על שוער הבית הצעיר והמוכשר שלה גל בראזני, ששיחק בשני משחקי פתיחת העונה? כזכור, עפולה סיימה בתיקו נגד הפועל פתח תקווה והובסה 0-3 במשחק השני נגד בני לוד.

באימון המסכם אמש הופיע השוער ירדן קרישטול, בן 25, בוגר קבוצות הנוער של הפועל תל אביב והפועל חיפה, שאת הקריירה שלו בבוגרים החל בהפועל עכו, איתה עלה לליגת העל, שם רשם הופעה אחת, לפני שתי עונות שימש כשוער מחליף של יואב ג'רפי באשדוד, שם רשם 11 הופעות בליגת העל. את טרום העונה הנוכחית עשה בהפועל כפר שלם מהמחוז הדרומי של ליגה א'.

"אנחנו הולכים עליו", הודיע גורם בקבוצה. השאלה הנשאלת האם אפשר יהיה להעביר את קרישטול בבקרה, לאחר שעפולה נאלצה לשחרר את השוער הבכיר רם שטראוס, שחתם אתמול במכבי אחי נצרת, בגלל המגבלות הכספיות.

בכל מקרה קרישטול לא יוכל לשחק הערב במשחק הבית נגד אחי נצרת. יש לציין כי האיש החזק במועדון, יושב ראש הקבוצה עמיר נוי, נמצא בחופשה פרטית בפינלנד, מה שאומר שעסקת קרישטול תתבצע, אם וכאשר, רק כשיחזור לארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות