fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו ביטון: "אשאר בהפועל עפולה עד סוף העונה"

הרבה תקוות תולים בעפולה בביטון, שאמור לחזק את ההתקפה הדלילה של הקבוצה שלא מספקת את הסחורה
דודו ביטון (צילום דוברות הפועל עפולה)
חזר. דודו ביטון (צילום דוברות הפועל עפולה)

החלוץ דודו ביטון חתם בהפועל עפולה וכבר ערך הופעת בכורה מאכזבת ביום שישי נגד הפועל עכו. החוזה של ביטון, שבעבר עמד על עשרות אלפי שקלים, הוא צנוע הרבה יותר.

הרבה תקוות תולים בהפועל עפולה בדודו ביטון, שאמור לחזק את ההתקפה הדלילה של הקבוצה שלא מספקת את הסחורה. הפועל עפולה כבשה בסך הכל 5 שערים ב- 10 משחקים ולה ההתקפה החלשה בליגה הלאומית. בעפולה שומרים על אופטימיות זהירה ויחכו שיסיר את החלודה וייכנס לעניינים. השחקנים שאמורים לכבוש שערים, כמו יובל שאוט, אליאור סיידר וגל קעטבי, כבשו שער אחד בלבד ב- 9 משחקים, מספרים המעידים יותר מכל על מצבה של הקבוצה.

דודו ביטון: "הסכומים שפורסמו לא מדויקים, עם שכר שפורסם הייתי נשאר בבית, יש לי משפחה לפרנס, יש לי אפשרות להשתחרר בינואר,  להם אין אופציה לשחרר אותי, אני אשאר בהפועל עפולה עד סוף העונה, ירדתי ללאומית כדי לשחק ואם אתן מספרים גם אחזור לליגת העל".  ביטון, בן 31, הוא שחקן עם עבר מרשים בקנה מידה של הליגה הלאומית, אלא שבשנים האחרונות הקריירה שלו נמצאת בירידה ויכולה להעיד על כך העובדה שעד החתימה בהפועל עפולה לא קיבל חוזה באף קבוצה מליגת העל. בשנים האחרונות רשם שתי ירידות ליגה, עם הפועל תל אביב והפועל עכו.

לא הרבה שחקנים יכולים להתהדר בכך ששיחקו ב- 5 מדינות שונות באירופה כמו דודו ביטון: פולין (ויסלה קרקוב), בלגיה (שרלואה, סטנדרט ליאז'), סלובניה (מאריבור), ספרד (אלקורקין ליגה שנייה) וקפריסין (אפואל ניקוסיה). האם כל הרקורד האירופי הזה יסייע להפועל עפולה? ימים יגידו.

ביטון צמח במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, בגיל נוער עבר למכבי חיפה, בשורותיה רשם הופעת בכורה בקבוצה בוגרת, אבל לא הצליח לתקוע שם יתד ויצא למסע נדודים ממושך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות