fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפועל נצרת עילית הפנו לי גב כשהייתי צריך אותם"

הכדורגלן ירדן כהן מסביר למה הוא לא בקבוצה * "קראתי בעיתון שאני לא בתכניות" * "מחלתי על כבודי, ביקשתי לחזור, אבל עד היום לא חזרו אלי"
ירדן כהן (צילום חגאג רחאל)
בליגה של הגדולים. ירדן כהן (צילום חגאג רחאל)

הכדורגלן ירדן כהן נמצא אולי בתקופה הכי טובה בקריירה שלו. אחרי שעשה עלייה לליגה הלאומית עם מ. ס. כפר קאסם, הוא פתח את העונה בסערה וכבש 3 שערי ליגה, כולל אחד אתמול נגד הפועל פתח תקווה, ועוד שניים בגביע הטוטו. הכדורגלן שגדל בהפועל נצרת עילית מגיל 13, עלה לקבוצה הבוגרת ובחמש עונות כבש כ -30  שערי ליגה, נתקל שוב ושוב בשאלה למה הוא לא משחק היום במועדון בו גדל. "כל דקה שלי על המגרש נתתי את כולי משהו שלא מובן מאליו היום", מסביר כהן, בן 28, שבתחילת הקריירה שלו נמכר למכבי נתניה ורשם הופעות בליגת העל, לפני שחזר להפועל נצרת עילית.

"לפני שנתיים הגיע צוות  מקצועי חדש ויום בהיר קראתי בעיתון, כן בעיתון שאני לא בתכניות לעונה הקרובה, מיותר לציין כמה נפגעתי", משחזר כהן למה נאלץ לעזוב את המועדון.

הוא עבר להפועל ראשון לציון שנוהלה על ידי אייל ברקוביץ ואומנה על ידי ניר ברקוביץ, שם עבר את העונה אותה הוא מגדיר כקשה בקריירה שלו. "ובסיום העונה מחלתי על כבודי וקבעתי פגישה עם המנהל המקצועי, אומר זאת בעדינות: התחננתי לחזור אחרי שהייתי שם כל הקריירה שלי, הסברתי שאני צריך את המועדון כדי להציל את הקריירה שלי שהייתה בדרך להתרסקות, הסברתי שהכסף בכלל לא פקטור בסיפור, הוא נתן לי הרגשה טובה שיחזור אלי עם תשובה אבל עד עצם היום הזה לא חזר אלי".

-אז בגלל זה אתה היום לא בקבוצה?

"זו הסיבה למה אני לא בנצרת עילית. יש שני דברים שלא אשכח לעולם: את התקופה שלי שם ואת הגב שהפנו לי בבית שלי, כשהייתי צריך אותם".

ירדן כהן ממשיך ואומר: "חשוב לציין שאני לא שומר טינה ויש שם שני אנשים שיקרים ללבי:  המנכ"ל  גיל ברעם, שעמד לצידי תמיד וגם אז ניסה להחזיר אותי וזה לא צלח  ואיש המשק לשעבר שלומי אסולין, שהוא כמו אבא בשבילי". כהן מסכם ואומר: "מה שקרה זה לטובה, הכדורגל דינמי ונפלה בחלקי הזכות ומצאתי בית חדש, שמעריך אוהב ומקבל חזרה ממני על המגרש בכל רגע נתון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות