fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל תדרוש חצי מיליון שקל עבור ריאן אגווד

הכישרון הצעיר מבוקש במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה * בנוף הגליל כבר קבעו תג מחיר
ריאן אגווד (צילום חגאג רחאל)
ריאן אגווד (צילום חגאג רחאל)

מכבי פתח תקווה מעוניינת לרכוש את הכישרון הגדול של הפועל נוף הגליל, ריאן אגווד, המתאמן בקבוצה הבוגרת ומשחק בקבוצת הנוער מליגת העל. בעונה שעברה היה אגווד, בן 18  אחד הגורמים המרכזיים בעליית קבוצת הנוער של נוף הגליל לליגת העל לנוער.

בין נוף הגליל לפתח תקווה מתנהלים החודשים האחרונים מגעים שקטים, כאשר בנוף הגליל כבר הציבו תג מחיר על הכישרון הגדול: חצי מיליון שקל.  ריאן אוגוד מכפר קמא, סיים את העונה שעברה עם 12 כיבושים בעונתו הראשונה בנוער, כאשר במקביל זומן בחודש מאי האחרון לסגל נבחרת הנוער של ישראל.

בפתח תקווה לא בונים כרגע על השחקן לקבוצה הבוגרת אלא לקבוצת הנוער, שם יוכל לשחק גם בעונה הבאה. בפתח תקווה רואים באגווד הזדמנות לעשות קופה, כפי שעשו עם מנור סולומון, שגדל אצלם בנוער ונמכר בקיץ לשחטאר דונצק האוקראינית בכ- 6 מיליון יורו.

אם וכאשר העסקה תצא לפועל, ידרשו בנוף הגליל להשאיר אחוזים מכרטיס השחקן שלו, כדי להרוויח בעתיד ממכירה לקבוצה בכירה יותר. "אנחנו מעדיפים לנהל משא ומתן שקט, פרסום יכול רק להזיק", אומרים בנוף הגליל ולא מאשרים או מכחישים את הפרטים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות