fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל תבעה את אשדוד ואת אוהד רבינוביץ על סך 105 אלף שקל

טוענת כי אשדוד והשחקן הפרו סעיף בהסכם מכירתו ב- 2017 שקבע כי יוכל לשחק בליגה הלאומית רק במדי נוף הגליל * בנוף הגליל כועסים ותבעו אישית את השחקן שגדל במועדון והעדיף את הפועל רמת גן
הפועל נוף הגליל | סירב לחזור. אוהד רבינוביץ במדי נוף הגליל (צילום חגאג רחאל)
. אוהד רבינוביץ במדי נוף הגליל (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל הגישה השבוע תביעה על סך 105 אלף שקל למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל נגד מ. ס. אשדוד מליגת העל וכן נגד הכדורגלן אוהד רבינוביץ שגדל במועדון ומשחק כיום בהפועל רמת גן. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אלדד אהרוני.

בחודש יוני 2017 נמכר רבינוביץ מנוף הגליל לאשדוד תמורת 300 אלף שקל. סעיף 6.4 בהסכם קבע במפורש כי "הנתבעת (אשדוד) לא תשאיל את השחקן לקבוצה מהליגה הלאומית זולת התובעת (נוף הגליל).

משנודע להפועל נוף הגליל כי רבינוביץ מתכוון לעזוב את אשדוד בחלון העברות בינואר, מיהר להבהיר לו המנכ"ל גיל ברעם כי אם ישחק בליגה הלאומית, הוא מחויב לעשות זאת רק במדי נוף הגליל, על פיה ההסכם בין הצדדים ואף דאג לעדכן את אנשי אשדוד בנושא.

עו"ד אלדד אהרוני (צילום עצמי)
מייצג את הפועל נוף הגליל. עו"ד אלדד אהרוני (צילום עצמי)

בכתב התביעה טוענים אנשי נוף הגליל לנזקים כספיים כבדים שנגרמו להם מהחלטתו של רבינוביץ לא לשוב הביתה.

בתגובה למכתב הדרישה טרם התביעה שהוציאה נוף הגליל, טענה אשדוד  כי "הקבוצה אינה יכולה לכפות על  השחקן היכן לשחק". רבינוביץ אמר עם החתימה ברמת גן כי העדיף להישאר באזור המרכז. עם הגשת התביעה אמר השחקן, שנתבע לשלם באופן אישי  24.000 שקל כי אינו מופתע ממנה.

"הקבוצה הפסידה את השחקן הכי טוב שיכולה הייתה לקבל בחלון העברות האחרון באספקט המקצועי וזאת לבד מעגמת הנפש שנגרמה לה ולפי כך היא זכאית בנוסף לפיצוי הממוני לפיצוי בעבור נזק שאינו ממוני", נטען בתביעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות