fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל נכנעה ברמת השרון

הקבוצה של המאמן איתי מרדכי הפסידה לאחר רצף של 6 משחקים ללא הפסד
עודד צקול הפיח חיים (צילום יצחק סולומון)
עודד צקול הפיח חיים (צילום יצחק סולומון)

לאחר 6 משחקים רצופים ללא הפסד, נכנעה אתמול הפועל נוף הגליל 0-1 להפועל רמת שרון ועצרה את הרצף. הקבוצה של איתי מרדכי הייתה טובה יותר, הניעה כדור ואף שלטה ברוב שלבי המשחק, אלא שהיעדר רגל מסיימת הביא להפסד.

הצטיינו במשחק: רועי שוקרני שחזר להרכב לאחר מספר שבועות והברזילאי פדרו פטראצי, שאמר: "אני לא אוהב להפסיד, במיוחד במשחק שהיינו טובים ולא הגיע לנו להפסיד, אנחנו יוצאים לפגרה בתחושה של פספוס". החלוץ יובל אבידור לא אהב את החלפתו במחצית השנייה וירד מהמגרש עצבני וזועם. גיא דין הציג את אחד ממשחקיו החלשים בשנים האחרונות. הצעיר עודד צוקול נכנס במחצית השנייה והפיח חיים במשחק קבוצתו והשאלה הנשאלת היא למה לא הוכנס הרבה לפני כן.

ם כהן מוקף בשחקני רמת השרון (צילום יצחק סולומון)
ים כהן מוקף בשחקני רמת השרון (צילום יצחק סולומון)

רמת השרון מודרכת על ידי המאמן, ירון הוכנבוים, שזכה לקבלת חמה מאוהדי נוף הגליל, שקראו בשמו והרעיפו עליו אהבה. הוכנבוים אימן בשנתיים האחרונות את הקבוצה והביא אותה פעמיים לפלייאוף העליון ובעונה שעברה היה עם רגל וחצי בליגת העל, אבל כשל ברגע האמת.

בעקבות ההפסד ירדה נוף הגליל למקום ה- 9 בטבלה. כעת יוצאת הליגה הלאומית לפגרה בת שלושה שבועות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות