fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל: הבלם הגנאי דיויד אקואה הצטרף לאימונים

הצטרף לאימונים. דיויד אקואה )צילום יצחק סולומון)
חתם. דיויד אקואה (צילום יצחק סולומון)

פנים חדשות באימוני הפועל בשבוע החולף, לאחר שהבלם הגנאי בן ה- 19, דיויד אקואה, הצטרף לאימונים. אקואה מגיע מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, אתה זכה באליפות המדינה.

מכיוון שהאימונים עד כה היו ללא מדע, קשה היה להתרשם ממנו, אולם במכבי חיפה מחזיקים ממנו וכבר בונים עליו לסגל הבוגר לאחר שישוב מהשאלה בעונה הבאה.

מדובר בלם חזק, נראה פיסי מאוד, מתנשא לגובה 1.92 מ'. "אם הוא יתאקלם הוא יהיה בשתי דרגות מעל הליגה", אומר גורם במכבי חיפה, אולם בנוף הגליל לא ממהרים להתלהב. "כבר שמענו על לא מעט שחקנים צעירים שהגיעו ממכבי חיפה, שאמרו שהם הדבר הבא ולא הגיעו לשום מקום"

שתי דוגמאות בולטות של שחקנים שהוחתמו על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה, הושאלו לנוף הגליל וכעת נמצאים בבית, הרבה לפני תום החוזה שלהם הם החלוץ האמריקאי ממוצא מרוקאי נוח סדאוי והקשר הליטאי רוקס סטלביציוס.

פגישה בשבוע שעבר של ראשי נוף הגליל עם מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, סללה את הדרך להגעתו של אקואה. כעת הכל בידיים של המאמן, ירון הוכנבוים: אם יתלהב ממנו יצרך אותו לסגל לעונה הבאה.

"שחקן פיסי וחזק"

על פי המאמן הוכנבוים: "רואים שהוא שחקן פיסי וחזק, אבל אי אפשר היה להתרשם ממנו באימונים בהם השתתף".

אקואה כבש בעונה החולפת 2 שערים במסגרת הליגה ועוד אחד במסגרת גביע המדינה. אקואה מחזיק בשיא: למעט המשחק האחרון בנוער מכבי חיפה, בו הוחלף בדקה ה- 86 במשחק נגד הפועל באר שבע, בו ניצחה קבוצתו 2-4, הוא שיחק בכל המשחקים 90 דקות.

הפועל נוף הגליל תחזור הבוקר מחופשת סוף השבוע ותשוב לאימונים, רגע לפני חידוש הליגה בסוף החודש. החל מהיום יותרו משחקים עם מגע, שעד כה נאסרו.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות