fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העונה הגדולה של מוטי מלכה תסתיים בעגמת נפש?

החלוץ מוטי מלכה פורח העונה בבני סכנין בדרך לקאמבק לליגת העל * האם פגרת הקורונה תחבל במאמצי העלייה ותגרום לו לעגמת נפש?
הפועל נוף הגליל - אחד החלוצים הטובים מוטי מלכה (צילום חגאג רחאל)
הפועל נוף הגליל - אחד החלוצים הטובים מוטי מלכה (צילום חגאג רחאל)

במשחקה  האחרון של הפועל עפולה לפני פגרת הקורונה, היא פגשה את בני סכנין, שבחודשים האחרונים, לפני קטיעת הליגה, עלתה על המסלול וחולמת על כרטיס העלייה לליגת העל. מאמן הפועל עפולה, שלומי דורה, הזהיר שוב ושוב את שחקניו מהחלוץ מוטי מלכה וביקש מהם לפקוח עיניים.

התוצאה הסופית: צמד של מוטי מלכה הביא לניצחון קליל של קבוצתו 1-4.

איך שלא תסתכלו על זה, בגיל 29 הפך החלוץ, תושב מגדל העמק, לאחד החלוצים הטובים בליגה הלאומית והמספרים שלו מעידים יותר מכל: 11 שערי ליגה, 3 שערים במסגרת גביע המדינה, 2 שערים במסגרת גביע הטוטו ובסך הכל 16 שערים באחת העונות הכי טובות בקריירה של השחקן.

המשימה שעומדת כעת לנגד עיניו של מלכה היא אחת ויחידה: השגת כרטיס העלייה לליגת העל. האם הקורונה תפגע בחלום שלו ותגרום לו לעגמת נפש?

ירידה לצורך עלייה

לפני 3 שנים הכל נראה אחרת. לקבוצה של מוטי מלכה, הפועל נצרת עילית, הגיעו המאמן ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן, שטענו כי הוא לא מתאים לתכניות המקצועיות שלהם והראו לו את הדרך החוצה (כמו גם לירדן כהן).

אגב, בפגרת ינואר האחרונה, רק לפני שבועיים, כשאריתי מרדכי עדיין אימן את הקבוצה, נעשה מאמץ גדול להביא את מוטי מלכה, אבל הנושא נפל בסופו של דבר.

בלית ברירה ירד מלכה עד ליגה א', כבש  18 שערים במדי הפועל כפר כנא והצהיר בכל מקום אפשרי שזו ירידה לצורך עלייה, מה שבאמת קרה.

בעונה שעברה עבר להפועל רמת השרון מהליגה הלאומית וגם שם המשיך להבקיע שערים ולרשום מספרים. הוא סיים את העונה עם 16 שערים בליגה, שניים נוספים בליגה ובסך בכל 18 כיבושים.

מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מכונת שערים. מוטי מלכה (צילום: מיכאל מלכין)

שער בליגת העל

והעונה הוא כאמור בבני סכנין, פורע שטרות ומחזיק את המועדון בחיים, בצמרת הליגה הלאומית. בשיאו נמכר להפועל באר שבע מליגת העל תמורת 200 אלף שקל על 50 אחוזים מכרטיס השחקן שלו, אך חזר כעבור שנה אחת בלבד לנוף הגליל.

"הוא היה ילד, היה לו קשה להתאקלם", אומרים בסביבתו ומאמינים כי החלוץ פספס קריירה מבטיחה בליגת העל, אבל אין להם צל של ספק שבליגה הלאומית הוא אחד החלוצים הכי טובים.

אגב, באותה עונה בליגת העל (2011/12) רשם מוטי מלכה שער אחד בלבד, נגד מכבי חיפה בהפסד 3-1.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות